Gå til innhold

Når mannen er blitt "litt" syk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg og min mann har blitt syke, vondt i halsen og feber. Kroppen verker osv.

Vi har en aktiv 20 mnd gutt som krever sitt. I dag har jeg og mannen värt hjemme mens Elias har värt i bhg. Og her kommer min frustasjon, her krever min mann at jeg skal holde huset rent, hente gutten og lage mat. Mens han ligger på sofa eller i sengen å er sååå syk. Ser ikke att jeg sliter med min forsjölelse. Blir vel jeg som må opp nå i natt om Elias våkner. Kjenner jeg blir bare blir oppgitt, når skal jeg få lov til å bli frisk. Jeg må også på skolen i morgen, men mannen må visst väre hjemme.

Dagens utblåsning!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Filifjonka
Skrevet

Men kjære vene, du kan vel snakke? Fortell ham i klartekst at du er syk og slett ikke har krefter til å vaske, lage mat og styre på.

Skrevet

seriøst? hvis begge foreldrene er syke så fordeles det slik: en av dere leverer han i bhg, den andre henter. ellers så ligger dere hjemme å sover/slapper av. hvem vasker å lager middag når de er syke?? sønnen deres klarer seg fint på noen brødskiver for en dag, og hvis mannen din er sulten så kan han fint lage mat selv.

Skrevet

Det er seriöst ja. Har sagt i fra hva jeg mener, fikk da tilbake att hva skulle han (min mann) spise da. Sa att vi kunne spise rester vi hadde i fra helgen,og det var greit. Men det er bare det att han kom med att jeg skulle fikse ditt og datt,for att han var så syk. Og jeg har ikke gjort en skit i dag, hentet lille gull bare. Det er ikke förste gangen han tror att jeg skal göre saker og ting når jeg er syk. Og i morgen får han klare seg selv, levere og hente Elias. Lage mat om han er sulten. Går tidlig og kommer sent fra skolen.

Gjest Filifjonka
Skrevet

Kjære vene, han høres ut som om han trenger en skikkelig realitetsorientering...

Når du er syk, er det ikke din jobb å lage mat til ham. Spør han hva han skal spise, så svar 'aner ikke. Har du noe forslag selv? Jeg er syk jeg.'

Sier han at du skal fikse ting, så spør hvorfor han ikke kan gjøre det selv. Sier han at han er syk, så svar at det er du også. Og dersom han mener at du skal lage mat og vaske når du er syk, så kan vel han også lage mat og vaske når han er syk.

Skrevet (endret)

Har sagt til han at om det er noe han vil ha fikset så får han gjöre det i morgen. For nå har jeg tatt kvelden, ungen har lagt seg så nå er dagen over. Han sa att han forsto, men att han trodde ikke att jeg var så syk.

Vil bare si at han er en toppen mann ellers, elsker han kjempe mye. Og vi gjör like mye husarbeid når vi er friske. Det er bare når han er syk att han blir sånn. Er det ikke sånn att når menn er syke så blir de veldig syke?

Endret av sabahilde og Elias gutten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...