Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Bor nå en plass som jeg aldri kommer til å ha råd til å kjøpe noe(har nesten ikke råd å leie)....ikke kjenner jeg så mange heller...vurderer å flytte til en annen kommune...der jeg kan ha sjangs til å få kjøpt noe etterhvert..der jeg har venner og familie...men da må jo min datter bytte skole....og det sliter jeg litt med kjenner jeg..hun går i 3 klasse. Hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg ville nok ha flyttet, og gjort det nå før barnet blir større. På det andre stedet har dere større nettverk og dere vil etter hvert få bedre økonomi. Bor du i en av storbyene så er jo leiemarkedet der håpløst og man betaler ofte mer i leie der enn man ville gjort på lån for tilsvarende bosted et annet sted. Barnet vil måtte omstille seg, ja, men tenker dere får så mye godt ut av det andre stedet at jeg ville ha flyttet. Jeg vet hvordan det er å ha dårlig råd og jeg vet hvordan det er å ikke ha nettverk rundt seg..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Flyttet til et billigere sted nærmere familie og venner. Helt klart. Det vil jo gagne barnet ditt og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå