Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 ...så kan jeg nå informere om at det jeg trodde var diabetes skulle vise seg å være .............. BIHULEBETENNELSE!!!!!! Her har jeg gått rundt med dårlig samvittighet overfor meg selv og mitt barn pga at jeg kanskje har påført meg selv diabetes. Det viser seg nå at jeg har bihulebetennelse. Tenk!!!! Etter mange blodprøver, 1000vis av spørsmål fra legen gikk det plutselig et lys opp for han. Og han bestiller meg en CT undersøkelse for å se hvordan det står til oppi der. Jeg trodde ikke de brukte CT på noe så "trivielt" som bihulebetennelse. Jeg satt der og tenkte at siden ingen tester viser at blodsukkeret er ille så har jeg sikkert ingen sykdommer, men bare lider av sliten mor syndrom. Jeg satt og å tenkte at jeg har sløsa med skattepengene bare for å få råd om å trene mer og spise riktigere. Så jeg er så lykkelig. Kanskje medisinen jeg fikk kan hjelpe og få meg opp av sofaen litt oftere enn nå. Så deilig! Hei venninner
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 I alle dager.. Hva slags symptomer har du hatt da? Hvor lenge har det vart, og hvorfor i alle dager trodde du det var diabetes..?
Miss Chocolate Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Ja, symptomene lurte jeg også på! Jeg har hatt ekstremt mye bibulebetennelse opp igjennom, og har aldri vært innpå tanken at jeg har diabetes? Bihulebetennelse er jo ganske lett gjenkjennelig i symptomene... Hadde skjønt det om du trodde det var tannverk eller noe sånt Men så bra at du ikke har diabetes og at du fant ut av det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå