Gå til innhold

Kilospris, mat...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva normal kilospris på kjøttdeig, kylling og evt div kjøtt og fisk er ? Hva er billig ? Skal storhandle litt mer, men har ikke mulighet til å dra fra butikk til butikk å sammenligne matvarer og priser.

Evt hva er billig for en pk kjøttdeig, hvor får jeg billig kylling, hva er ok pris å betale for fersk (evt frossen) fisk osv? Trenger litt sånne tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hva kilospris ligger på, hadde vært interessant å vite egentlig :) men om du er ute etter billig er vel first price osv tingen? og evt handle i sverige? men vet ikke hvor mye billigere kylling er i sverige sammenlignet med f.eks first price da. kanskje det ikke lønner seg, noen som vet ?

har sett at de har kjøttdeig til 33,- fra first price. mener det er 500 gram. og de har store pk kjøttdeig på rema, husker ikke prisen.

ellers er vel frossent stort sett billigere enn ferskt.

Skrevet

frossen kyllingfilet fra xp eller extra er iallefall billig.

De aller fleste kjedene har tilbudsavisene sine tilgjengelig på nett, der an du sammenligne priser.

Skrevet

Hei igjen :) Jeg var og handlet på rema i går , og kom over noe kjøttdeig til 15,- pakka (500 grams pakker, kvernet, storfe). Kjøpte med en hel haug og lagde hjemmelagde kjøttkaker, karbonader, kjøttboller osv til sen store gullmedalje. fryseren er ganske så full nå. billigere kunne jeg neppe fått det :)

hvis du kommer over tilbud som dette (siste forbruksdag i morgen), så lag mat og hiv i fryseren, eller sleng hele pakka i fryseren .

Skrevet

De aller fleste kjedene har tilbudsavisene sine tilgjengelig på nett, der an du sammenligne priser.

Hvor kjøper du kyllingfilet ? Extra og xp, er det coop ?

Skrevet

Jeg kjøper frossen kyllingfilet på Kiwi. Er det to kg for 119 kr tro. Tror det er first price, men like gode ;) jeg har også begynt å kjøpe kyllingkjøttdeig, det koster 18kr pakken :)

Skrevet

Hvor kjøper du kyllingfilet ? Extra og xp, er det coop ?

coop ja,både prix og obs har det, men jeg husker ikke om merket er extra eller xp ;)

Skrevet

Det heter kilopris, altså uten s inni der. Utrolig mange her inne som burde komme seg på rettskrivingskurs her...

Skrevet

Det heter kilopris, altså uten s inni der. Utrolig mange her inne som burde komme seg på rettskrivingskurs her...

det var da voldsomt. stått opp med feil ben? :P en ubetydelig feil kan da alle ha? hadde alltid toppkarakter i norsk, men til og med jeg kan ha skrivefeil. den siste setninga di var vel ikke helt korrekt den heller, så se på deg selv før du kommenterer småting hos andre :)

Skrevet

klitorisprat, mat trodde jeg det stod...

herre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...