Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 kan man vente resultater av dettè? er fristet til å prøve, men gidder ikke hvis det ikke synes hehe... som så mange andre Noen med erfaring som kan fortelle om resultatene?
MBSS Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Jepp, gjorde det før bryllupet mitt, funka bra, gikk ikke så mye ned i vekt. Men mange cm mindre overalt og mye tightere
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 Det funker det ja, strammer opp og gir muskler, men ikke så mye av vekttap da
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #8 Skrevet 15. oktober 2012 Har kjøpt DVD'en og vekter for tre måneder siden, men.....
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. oktober 2012 #9 Skrevet 15. oktober 2012 Er et heeelvete de første 3-4 dagene, men så går det lettere
SagflisiHåret Skrevet 15. oktober 2012 #10 Skrevet 15. oktober 2012 Funker, ble strammere og noe smalere. Men må gjøres hveeeeer dag!
Helhana Skrevet 15. oktober 2012 #11 Skrevet 15. oktober 2012 Har funka for meg! Gått sammen mye etter hvert svagerskap, takket være denne
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 15. oktober 2012 #12 Skrevet 15. oktober 2012 Haha jeg kjøpte den før sommeren, hadde faktisk helt glemt at jeg hadde kjøpt den før jeg leste innlegget ditt. Jeg kjøpte den for det var så mange som sa den funker. Kanskje det er på tide at jeg starter ett nytt og sunnere liv for 1003 gang, hehe.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 15. oktober 2012 #13 Skrevet 15. oktober 2012 Den har virkelig fått meg igang. Første gangen kom jeg igang med trening og endret kosthold, gikk ned ti kilo. Dette var etter svangerskap. Så ble jeg dårlig over en lengre periode, og alt har sklidd ut etter det. I august begynte jeg igjen, to år etter forrige gang, og etter tretti dager begynte jeg med andre filmer med Jillian Michales. Trener nå tre ganger i uka. Vekta går nedover, og formen er mye bedre!
Mrs. Kaizer Skrevet 15. oktober 2012 #14 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg har dvden, men gubba så kjedelig å gjøre de samme øvelsene hver dag i 10 dager. Ble altfor umotivert og har ikke vært i gjennom alle de 30 dagene enda. Tror ikke det kommer til å skje heller.. Og hva gjør man når en har trent de 30 dagene? Slutter å trene eller begynner på ny igjen? Å nei takk!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. oktober 2012 #15 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg har dvden, men gubba så kjedelig å gjøre de samme øvelsene hver dag i 10 dager. Ble altfor umotivert og har ikke vært i gjennom alle de 30 dagene enda. Tror ikke det kommer til å skje heller.. Og hva gjør man når en har trent de 30 dagene? Slutter å trene eller begynner på ny igjen? å nei takk! Nei, man starter åtrene jevnt, med andre treningsformer For mange (inkludert meg) så kommer treningslysten etter 30 dager med dette, for etter få dager uten trim, blir man rastløs og nedstemt.. Er kjederlig med det samme om igjen hver dag, men den funker, og den gir etter de30 dagene mersmak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå