Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 vet ikke om ego er riktig ord. men unasett. i alle de årene vi har hvert sammen har vi hatt en go del sex. når vi har sex konsentrerer han seg veldig om at det skal gå for begge. men når det da har gått for han(som skjer fort) så gir han seg helt. tar på seg klærne og går ned på badet. i går prøvde jeg å snakke med han om dette. jeg prøvde å ta opp at jeg vil også ha noe mer ut av sex enn å bare ligge der å føle meg brukt. men han mener at kan bli bedre. og når jeg prøvde å ta opp dildo eller at jeg tilfredstilte meg selv da ble han sur. det så han ikke noe poeng i. for det var hans jobb. når ejg prøvde da og fortelle at han ikke har gjort den jobben han selv sier han skal så blir han sur. jeg ble oppgitt over hele samtalen. han legger ut om at han vil ikke at jeg skal tilfredstille meg selv. på noen måte. det var hans jobb. ble så oppgitt,. han ble lei seg og er det enda. det kunn fordi jeg vil ha litt mer ut av dette. er det feil av en kvinne og ville tilfredstille seg selv innimellom.?? da spes for de som er i forhold.
<3 2G <3 Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Hadde ikke klart å være sammen med en som ikke hadde tilfredsstilt meg jeg. Og jeg tar jobben i egne hender innimellom (ganske ofte nå når jeg er gravid, trenger bare utløsningen, ikke nødvendigvis resten ), og gubben flirer av meg. Han tenner mest på å se meg kåt og spesielt av at jeg kommer. Men, mener det er opp til den enkelte hva en er fornøyd med og ikke. Jeg giftet meg med beste sexen, og har ikke angret ;-) Vi har snart 12 år sammen. Endret 15. oktober 2012 av EnG+1?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Si "jeg forstår ikke helt hvorfor du er sur. Jeg prøver bare å foreslå ulike løsninger på problemet. Du forstår vel at jeg også vil komme når vi har sex? Hvis du ordner det for meg så trenger jeg ikke andre løsninger, men da vil jeg gjerne at du tar ansvar fremover. Hvis ikke ender jeg med å ikke gidde å ha sex fordi jeg ikke får noe ut av det selv..." Se hva han svarer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå