Gå til innhold

Sære opplevelser, noen som vil dele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid tilbake skulle jeg rett inneom et kjøpesenter. Da jeg gikk ut av bilen så jeg at det lå en konvolutt like utenfor, og jeg plukket den opp. Den var åpen og det var lett å se at det lå et gavekort inni fordi fargene lyste igjennom (sånn brettet papir der selve kortet er festet inni der igjen). Jeg nølte litt men bestemte meg for åpne det opp for å se om det var et kort inni slik at jeg evt kunne levere det inn på senterkontoret dersom noen hadde mistet det. Det var det ikke, noe kort inni altså, men siden jeg åpnet det opp kunne jeg ikke unngå å se summen og leste resten av teksten også. Ja, jeg vet, ikke pent gjort, men jeg ble så satt ut. Der stod det:

"Kjære xx, her er noen småpenger du kan kose deg med! Kos fra yy" med pålydende sum: 100 000 kr (!!)

Wow, hvem gir 100 000 kr på et gavekort til noen og kaller det småpenger? Kan jo godt være at det hele var en slags spøk så klart, men litt artig likevel. Glemmer ikke den med det første.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske noen ville gi meg noen sånne småpenger også, jeg ;)

Skrevet

For en tid tilbake skulle jeg rett inneom et kjøpesenter. Da jeg gikk ut av bilen så jeg at det lå en konvolutt like utenfor, og jeg plukket den opp. Den var åpen og det var lett å se at det lå et gavekort inni fordi fargene lyste igjennom (sånn brettet papir der selve kortet er festet inni der igjen). Jeg nølte litt men bestemte meg for åpne det opp for å se om det var et kort inni slik at jeg evt kunne levere det inn på senterkontoret dersom noen hadde mistet det. Det var det ikke, noe kort inni altså, men siden jeg åpnet det opp kunne jeg ikke unngå å se summen og leste resten av teksten også. Ja, jeg vet, ikke pent gjort, men jeg ble så satt ut. Der stod det:

"Kjære xx, her er noen småpenger du kan kose deg med! Kos fra yy" med pålydende sum: 100 000 kr (!!)

Wow, hvem gir 100 000 kr på et gavekort til noen og kaller det småpenger? Kan jo godt være at det hele var en slags spøk så klart, men litt artig likevel. Glemmer ikke den med det første.

Hva gjorde du med kortet? Trodde man hadde krav på 10% finnerlønn om man leverte til politet...?

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

men hva gjorde du så da? :)

Skrevet

Det var ikke noe kort inni, ho skrev jo det.

Skrevet

Hva gjorde du med kortet? Trodde man hadde krav på 10% finnerlønn om man leverte til politet...?

det var jo ikke noe kort i, skrev hun=)
Skrevet

Som nevt var ikke selve kortet inni, bare det papirkortet rundt om du skjønner? Jeg kastet det siden det ikke var noe av verdi der. Men hadde selve kortet lagt inni der ville jeg levert det fra meg, det var jo hele tiden intensjonen min og grunnen til at jeg åpnet det.

HI

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Som nevt var ikke selve kortet inni, bare det papirkortet rundt om du skjønner? Jeg kastet det siden det ikke var noe av verdi der. Men hadde selve kortet lagt inni der ville jeg levert det fra meg, det var jo hele tiden intensjonen min og grunnen til at jeg åpnet det.

HI

åja hehe ;) greit å få med seg alt som ble skrevet ;)

Skrevet

Så fantastisk!

Vil ikke si det er en sær opplevelse, men da jeg var ferdig på jobb

en dag og skulle sette meg i bilen fant jeg en lapp hvor det sto noe fint.. Husker ikke hva som sto, og når jeg tenker meg om, så tror jeg lappen er vraket med bilen.. :/ Men jeg ble kjempeglad, hang den opp i bilen så jeg kunne se den hvær gang jeg satt meg inn, og gikk i flere månerder og grublet på hvem som kunne ha lagt den der.. :)

Kan og si at da det var så mye mas om romenerene, var det festival her i byn, så mange av de kom hit for ei helg. Alle snakket så stygt og kikket så stygt på dem, men da jeg gikk forbi ei og hun spurte om å få bomme en røyk av meg, satt jeg meg ned og rullte røyk til henne til det ikke var mer rullepapir igjen. Jeg satt der med henne i iallefall 2 timer og fikk mange stygge blikk. Mistet bussen og alt. Fikk høre hennes historie og lærte at her i norge er vi virkelig kalde, skulle rett vert rett er det vi som burde blitt dømt. Det ble en opplevelse jeg har tatt med meg i hjertet, og det vet jeg det hun også har gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...