Gå til innhold

redd for å bli såret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innimellom er jeg veldig redd for å bli såret av kjæresten min. Har ingen grunn til det. Det ligger tilbake til tidligere forhold ( pappan til barna) som traff ei annen bak ryggen min. Er livredd for å oppleve det på nytt. Noen tips for komme meg videre. Ha tro på kjærligheten. For det har jeg med han jeg er sammen med nå. Har to flotte år sammen, og alt stemmer. Men er redd allikevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt beste råd er å fortelle ham det. Si klart i fra at dette vil du ikke oppleve igjen og be ham si i fra dersom det er noe (og så må du være lydhør om han sier i fra om at ting ikke er som de skal ut i fra hans ståsted). åpenhet er som regel veldig lurt!

Skrevet

Har snakket med han om det. Og han har egentlig opplevd mye av det samme som meg i tidligere forhold. Men takler nok det litt bedre enn jeg gjør. Han viser alltid at han elsker meg, og jeg vet han gjør det. Nå er spenningen litt borte og vi går over i en annen fase etter 2 år sammen. Redd for å gå i samme fella som tidliger å ikke ta vare på, sette pris på. Vil så gjerne beholde kjærligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...