Gå til innhold

Hvordan brettspill anbefaler dere til en 6 åring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ludo, ole brums stigespill, skrik, hello kitty kakespillet er de som spilles mest her i huset.

Skrevet

- Lego sitt Minotaurus er utrolig morsomt uansett alder.

- Gjett hva jeg kan

- Ikke akkurat brettspill, men min på 6 elsker Domino.

Skrevet

HVILKE! Eventuelt hvilket.

Herregud mennesker! Lær dere hvordan man bruker de forskjellige spørreordene!!

Hvordan er det mulig at enkelte av dere bruker hvordan og hvem så hinsides feil???

Skrevet

Hehe, jeg så det med en gang jeg postet og bare ventet på korreksjon. At du skulle gjøre det så til gangs hadde jeg dermot ikke forventet;)

Du får virkelig beklage, også håper jeg at det var kun denne dagen som ble ødelagt, og ikke hele uken;)

På dialekt ville jeg sagt; " korsn brettspill...". Sånn bare til opplysning;)

Skrevet

HVILKE! Eventuelt hvilket.

Herregud mennesker! Lær dere hvordan man bruker de forskjellige spørreordene!!

Hvordan er det mulig at enkelte av dere bruker hvordan og hvem så hinsides feil???

Fnis, ta nå og hiss deg ned, de lærer det sammen med barna sine når de skal hjelpe dem med lekser. Er ikke dette pensum i 3.klasse?

Skrevet

Jakten på den forsvunne diamant og Rummikub med litt forenklede regler (uten tid og krav på x antall poeng før man får legge ut i første runde).

Ellers syns jeg Kärnan har mange fine spill, spesielt de som er laget av tre. Men vi har bare de svensk utgavene, så det hjelper ikke helt at jeg kommer med navnene. Men de er store favoritter blant store og små her.

Skrevet

Barneutgaven av Alias er gøy!

Vi spiller også Ubongo (litt vanskelig for en 6-åring, men det går akkurat her), Den forsvunne diamant, div lego-spill og Uno. Yatzy er også gøy.

Gjest sug lut
Skrevet

Villkatten. Den er forøvrig kul uansett alder, fordi ungene ofte er flinkere enn oss voksne.

Skrevet

Takk for responsen:)

Hvordan er det med Fantasi? Er det der en skal tegne?

Skrevet

Hehe, jeg så det med en gang jeg postet og bare ventet på korreksjon. At du skulle gjøre det så til gangs hadde jeg dermot ikke forventet;)

Du får virkelig beklage, også håper jeg at det var kun denne dagen som ble ødelagt, og ikke hele uken;)

På dialekt ville jeg sagt; " korsn brettspill...". Sånn bare til opplysning;)

Dialekter legger jeg meg ikke oppi. Jeg kjenner bare min egen dialekt.

Dagen ble forøvrig ikke ødelagt;) Men blåse ut innimellom er godt.

Som svar på spørsmålet ditt så anbefaler jeg "jakten på duppeditten", samme slag som "jakten på den forsvunne diamant", bare her med flåklypatema.

Ludo, hatt over hatt og stigespillet er også mye brukt her.

Skrevet

Den forsvunnede diamanten er veldig pop her også :)

Skrevet

Lego sine Minotaurus og Shave a sheep er populære her.

Skrevet

Jakten på den forsvunnede diamant, ludo, kinasjakk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...