Gå til innhold

Amathea, rådgivningstjeneste for gravide, er det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt verdinøytralt? Eller er de tilhengere av Ludvik Nessa og co? Det jeg mener er, er de veldig pågående til at man skal beholde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forstått det som at de er helt nøytrale og skal gi deg informasjon .

Skrevet

Jeg opplevde dem som nøytrale, og de skal i utgangspunktet være det. Det hjelper å få satt opp en tankerekke sammen med noen helt utenforstående.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg opplevde dem som helt nøytrale :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Helt nøytrale var de syntes jeg. De var også veldig sånn "er det en far i bildet? om du vet hvem han er da" Sagt mildt og rolig uten noe dømmende tonefall.

Super opplegg fikk en egen barselgruppe der også =) Trodde de fleste var på min alder, men alle var i 35+ - 40+ alderen så det var flott, fikk flere venninner som tok litt vare på meg da jeg trengte det. og jeg tok de med på noe moro da de trengte det :) Flott opplegg!

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Tenkte søke jobb der, men viktig at de er nøytrale og ikke dømmende. Takkfor at dere delte :)

Hi

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Helt nøytrale var de syntes jeg. De var også veldig sånn "er det en far i bildet? om du vet hvem han er da" Sagt mildt og rolig uten noe dømmende tonefall.

Super opplegg fikk en egen barselgruppe der også =) Trodde de fleste var på min alder, men alle var i 35+ - 40+ alderen så det var flott, fikk flere venninner som tok litt vare på meg da jeg trengte det. og jeg tok de med på noe moro da de trengte det :) Flott opplegg!

Vi hadde alenemor-barselgruppe og der var alle på samme alder :) vi er enda venninner. Jeg er superfornøyd med tilbudet!

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Vi hadde alenemor-barselgruppe og der var alle på samme alder :) vi er enda venninner. Jeg er superfornøyd med tilbudet!

Ja mine også er alenemødre! Dødskule damer som så gjerne ville ha barn så ikke gikk på prevensjon. Vi har fremdeles kontakt =)

Flott tilbud ja! Viktig at de finnes, for jeg følte meg så alene og full av kjærlighetssorg da jeg var gravid.

Skrevet

Hos oss var nesten alle 17-22 og to stk i slutten av 20 årene :-)

Men veldig betryggende å gå der og vite at man ikke er alene om å være alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...