Gjest Sekretøsa Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Den må ikke være bredere enn 150, og må være god å ligge i... tips??
Mandalas Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg leste litt rundt ang sovesofaer for en tid tilbake. Veldig mange skrev at sovesofaer ofte er vonde både å sitte i og ligge i. Jeg fant noen skikkelig kvalitetssofaer til rundt 10 000kr (som jeg ikke gidder søke etter nå, hvis du ikke skal ha til den prisen), men hvis du tenker billigere enn det så var det oftest Ikea sine som ble nevnt. Et sted sto det at Ikea har/ hadde skalaer på sovesofaene sine som viste om de var beregnet på å bruke hver dag, en gang iblant, veldig sjeldent etc. Det kan jo være kjekt
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 Takk for svar! LItt usikker på hva det kan koste, men ikke så altfor mye. Er til jobben, ikke meg privat. Den skal soves i HVER natt, men ikke av samme person, så for min del bør den koste litt altså... Har funnet en ålreit en på IKEA, men den var jo selvsagt utsolgt Har ringt litt rundt og, men ingen anbefaler sofaer under 10.000 til å sove på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå