Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 er 7 uker på vei. kvalm, trøtt og sliten.skal egentlig i bryllup i utlandet i helgen. fly og mye kjøring med bil. har veldig lite lyst til å dra.. hva hadde dere gjort?
Gjest Siklerotte Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Det spørs veldig på hvem sitt bryllup det hadde vært snakk om.
MamaLadyBug Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg hadde ikke flydd så tidlig i svangerskapet.
Audix78 Skrevet 15. oktober 2012 #5 Skrevet 15. oktober 2012 Hvis du ikke har lyst til å dra så bli hjemme, men meld avbud nå. Det er helt i orden å være syk og ingen har noe med hvorfor man er syk. Allikevel, hvis dette er noen du har et veldig vært forhold til så kan det være lurere å bare si ifra hva som er årsaken slik at dere ikke går i klinsj... Only my advice... ingen kan tvinge deg til noe det er et valg du må ta selv.
m&c Skrevet 15. oktober 2012 #6 Skrevet 15. oktober 2012 Hvis du er i nærheten av å være så kvalm og trøtt som jeg var da jeg var 7 uker, så hadde ikke jeg reist iallefall! Du skal tenke på deg selv og lille spiren nå, om brudeparet blir snurt, så de om det! De forstår fort grunnen om noen uker, når du velger å kunngjøre den gledelige nyheten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå