ellen-propellen Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Jeg er ikke med på slanketråden siden vekten min har tatt kvelden og jeg er for treig til å kjøpe en ny. Men jeg kan skryte høyt at jeg er gått ned ca 2 str. Dagens "gud å mye tynnere jeg er blitt" dilemma er ny bh. Det må jeg kjøpe nå siden de jeg har er blitt for store. De jeg har er i str 90 men bh i 85 er veldig trangt. Får kneppet den,men sliter med å puste hehe Så hva kjøper jeg? Bh som blir for store etter 3 vask, eller bh som passer etter 3 vask? Endret 15. oktober 2012 av ellen-propellen
Gjest Ziva Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Kjøp 85 str og vask den 3 ganger før bruk
Fire småtroll Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Du kan gå ganske mye ned i omkrets om du samtidig går opp i cup. En 90B og en 85C kan være ganske like i størrelse, men sitter likevel forskjellig, og her kommer bredden mellom skulderbladene o.l. ting inn. Anbefaler å få det målt hos en ekspert, kanskje 80D sitter enda bedre Undertøysbutikken neste!
ellen-propellen Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg bruker allerede D og går fortsatt ned i vekt så jeg gidder ikke å kjøpe bh til 500 + nå. Det skal jeg når jeg ser fantastisk ut Mulig de kan måle meg på lindex eller HM?
Gjest Siklerotte Skrevet 15. oktober 2012 #5 Skrevet 15. oktober 2012 Nei, slike steder måler de ikke - men du kan da fint få målt størrelsen din i en undertøysbutikk uten å kjøpe. Ellers hadde jeg heller kjøpt litt for stram BH, men jeg synes vel egentlig ikke at de utvider seg så veldig.
Vogndilla Skrevet 15. oktober 2012 #6 Skrevet 15. oktober 2012 Mål selv, funket på meg og ble veldig overrasket over hvilken str. jeg egentlig burde bruke: http://www.underverker.no/extra1.php
Fire småtroll Skrevet 15. oktober 2012 #7 Skrevet 15. oktober 2012 Gå på KappAhl e.l. og prøv en hel haug så finner du fort hvem som passer best. Men prøv forskjellige cup'er også, gå ned i omkrets og opp i cup for å se hvordan de sitter. Jeg har blitt overrasket over noen rare størrelser noen ganger, men så lenge den sitter som et skudd spiller det jo ingen rolle om størrelsen er rar... Denne videoen som jeg fant i linken over var fin: http://www.youtube.com/watch?v=OLeNE6GT7Bs&feature=player_embedded
Gjest sug lut Skrevet 15. oktober 2012 #8 Skrevet 15. oktober 2012 Hvor kan jeg finne hun søta som kan pupper så bra, da? Med henne ville jeg gått på bh-måling ofte.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. oktober 2012 #9 Skrevet 15. oktober 2012 Kjøp en stram en de utvider seg - eller de skal det! Når du prøver skal du ha den på det ytterste hakket, slik at når den blir løsere skal du kunne jobbe deg innover. Jeg trodde jeg brukte 75-80, men neida gikk til CHANGE fikk målt og jommen var jeg ikke en 70G(!) Høres veldig melkeku ut, men det er ikke det, men gikk nei i omkrets og opp i cup. Hun Change damen sa de aller fleste damer bruker for stor rundt og liten cup. Mål hos en undertøysbutikk, og si du kommer en annen dag å handler. De er flinke på Lindex også, men jeg kan ikke kjøpe der for jeg har for rar størrelse nå..
LanzaroteJenta Skrevet 15. oktober 2012 #10 Skrevet 15. oktober 2012 Skikkelig kult når puppa blir sånn litt lange og rare med en "klump" nederst... Amme-og slanketsegpupper..
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. oktober 2012 #11 Skrevet 15. oktober 2012 Skikkelig kult når puppa blir sånn litt lange og rare med en "klump" nederst... Amme-og slanketsegpupper.. Hehehe oi det har jeg enda til gode de står rett ut, men har blitt så mye større etter amming så jeg venter fremdeles på at de skal gå ned 3 størrelser. Men tror ikke det skjer enda:/
Regina Phalange Skrevet 17. oktober 2012 #12 Skrevet 17. oktober 2012 Anbefaler å gå på feks Change og få målt deg ordentlig. Men kanskje ikke så smart å ta med de målene til feks Lindex, da Change bh'ene er ganske små i størrelse, ihvertfall på cup! Som Juliea er jeg en G cup, men på andre undertøysforretninger kan jeg være en E. Om du ikke har budsjett til en bh fra undertøysforretninger vil jeg anbefale deg å gå for den trangere bh'en og heller kjøpe et sånt skjøteledd til å hekte på bak til bh'en har viet seg ut litt. Grattis med vektnedgang da!
ellen-propellen Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #13 Skrevet 18. oktober 2012 Skikkelig kult når puppa blir sånn litt lange og rare med en "klump" nederst... Amme-og slanketsegpupper.. Denne gangen har jeg ikke slanket så mye pupp heldigvis. Jeg er jo snart en sexbomb Takk for skjøteledd tips Regina. Det hadde jeg ikke tenkt på Jeg skal kjøpe nye bher når vekten er stabil.Men fremtil det gir jeg heller penger til frelsearmeen enn å "kaste" dem bort på tøy som vil passe i 5 minutter.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 19. oktober 2012 #14 Skrevet 19. oktober 2012 Skikkelig kult når puppa blir sånn litt lange og rare med en "klump" nederst... Amme-og slanketsegpupper.. Hehehe oi det har jeg enda til gode de står rett ut, men har blitt så mye større etter amming så jeg venter fremdeles på at de skal gå ned 3 størrelser. Men tror ikke det skjer enda:/ Håper også puppa skal krympe etter amming, men siden de ikke vokste før er vel odsene lave.
ellen-propellen Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter #15 Skrevet 19. oktober 2012 Skikkelig kult når puppa blir sånn litt lange og rare med en "klump" nederst... Amme-og slanketsegpupper.. Hehehe oi det har jeg enda til gode de står rett ut, men har blitt så mye større etter amming så jeg venter fremdeles på at de skal gå ned 3 størrelser. Men tror ikke det skjer enda:/ Om du har store sprettpupper så har jeg ingen medfølelse til deg
Gjest sug lut Skrevet 19. oktober 2012 #16 Skrevet 19. oktober 2012 Skikkelig kult når puppa blir sånn litt lange og rare med en "klump" nederst... Amme-og slanketsegpupper.. Hehehe oi det har jeg enda til gode de står rett ut, men har blitt så mye større etter amming så jeg venter fremdeles på at de skal gå ned 3 størrelser. Men tror ikke det skjer enda:/ Om du har store sprettpupper så har jeg ingen medfølelse til deg Helt enig. Særlig hvis hun i tillegg har flat mage.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 19. oktober 2012 #17 Skrevet 19. oktober 2012 Skikkelig kult når puppa blir sånn litt lange og rare med en "klump" nederst... Amme-og slanketsegpupper.. Hehehe oi det har jeg enda til gode de står rett ut, men har blitt så mye større etter amming så jeg venter fremdeles på at de skal gå ned 3 størrelser. Men tror ikke det skjer enda:/ Om du har store sprettpupper så har jeg ingen medfølelse til deg Helt enig. Særlig hvis hun i tillegg har flat mage. Haha, den er ikke det helt enda, men nå har jeg fått meg en personlig trener hver mandag og fredag.. Så tiden vil vise :/
ellen-propellen Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter #18 Skrevet 19. oktober 2012 Skikkelig kult når puppa blir sånn litt lange og rare med en "klump" nederst... Amme-og slanketsegpupper.. Hehehe oi det har jeg enda til gode de står rett ut, men har blitt så mye større etter amming så jeg venter fremdeles på at de skal gå ned 3 størrelser. Men tror ikke det skjer enda:/ Om du har store sprettpupper så har jeg ingen medfølelse til deg Helt enig. Særlig hvis hun i tillegg har flat mage. Haha, den er ikke det helt enda, men nå har jeg fått meg en personlig trener hver mandag og fredag.. Så tiden vil vise :/ Hmm, mulig jeg med tiden kan komme til å mislike deg av ren sjalusi
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 19. oktober 2012 #19 Skrevet 19. oktober 2012 No need! jeg har mye du ikke vil ha... Herlige hemorioder, skulle tro jeg ikke hadde gjort annet ann å føde unger... Så tror vi roer den sjalusien et par hakk. Strutte puppene mine ser også ut som soler for strekkmerkene er strategisk plassert som streker ut ifra nippel... Såe ja.. fin i mørket da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå