Gå til innhold

Hva tror dere selv om når dere kommer til å føde?


Rampegutt08+Bøllefrø12

Anbefalte innlegg

Bare sånn for morro...:) Her er termin 10.nov så med 26 dager igjen så går det vel unna, selv om jeg orker ikke tanken på at jeg skulle måtte gå over den tiden hehe..

 

Er 2.gangs og første startet fødselen 3.dagen over - 4.dagen var han født ;) Denne gangen har jeg et ørlite håp om at mini kommer før, bare en liten følelse... Utrolig hvor mye mer klar jeg er denne gangen til tross for uvasket hus, ikke alt klart og fødebagen slettes ikke pakket hehe... Er vel småbarnstidens sjarm med litt kaos selv om kroppen mer enn gjerne er klar :)

 

Hva med dere andre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ballongmamma

Jeg har termin 18. november (menstermin 13.). Velger å være supernaiv og satse på at mini kommer 29 oktober ettersom det er fullmåne denne dagen :D Skal snart begynne å skrive liste for fødebagen og har vasket alt av klær og sånt. Har tilogmed bakt og fryst ned muffins til stolte besteforeldre som skal komme på besøk. Dette er min første, så jeg føler meg kjempeklar og totalt uforbredt på en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er å har bakt Ballongmamma :)

hmmmm fullmåne sier du? kanskje jeg får denne natten da? Har termin 4.november ;) Satser på det jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 15 november og vi skal flytte 2-3 november ;) Jeg er overbevist om at hun kommer midt i flyttingen, men håper hun venter til termin så vi får alt på plass ;) Hun er selvfølgelig velkommen når hun vi og om ei uke er jeg 37 uker, så da er hun ferdig ;) Dette gikk så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, har termin 18nov (Ul) men har følt at det har vært feil hele tiden.. føler jeg får i begynnelsen av nov, men tiden vil vise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 12.11.12 og jeg håper den lille jenta mi holder seg til termin tom en eller to uker over så hun legger godt på seg og blir litt mer robust fremfor om hun kommer tidlig, også blir jeg ferdig med alt! Jeg er ikke klar! Snart er hun her! Panikk! Gledes panikk!:) Men...føler at denne jenta er utolmodig og kommer til å komme tidlig, jeg føler at hun kommer om et par uker. Men kanskje det bare er kroppen min som jeg kjenner gjør seg mere klar til fødselen hver dag...venter i spenning og er glad for hver ekstra dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe ja vi kan få en booom ved fullmånen ,... jeg har litt trua på da jeg å men termin 9 nov så er litt for tidlig v ... lykke til til alle uansett ;)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 23. nov, jeg tror hun kommer akkurat på termin eller 21. nov. Aner ikke hvorfor, men hodet mitt sier liksom en av de datoene. Tenk om jeg skulle gå nesten to uker over..! Yaiks, da blir jeg tatt på senga gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin dn 14. nov, mn er overbevist om at jeg må gå over.. Er førstegangs å mamma gikk over 1uke med meg.. Frøkena er helt klart velkommen når dt måtte passe hun etter søndag for da er vi i uke 37 ;)

Noen sier hvis de har festet seg (noe sommhun har gjort) så kan dt forekomme at de kommer før, mn magefølelsen sier dt motsatte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 7. nov. Er veldig innstilt på å gå over tiden siden "alle" førstergangs gjør det... Men har allikevel en liten følelse av at jeg kommer til å føde før. Har peilet meg inn på Halloween, så får se om det stemmer. Er jo fullmåne den 29, så kan jo krysse fingrene for at ting begynner å skje da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 2 gangs og gikk til termin sist. Nå håper jeg at lillesøster vil komme i slutten av oktober :) men man vet aldri.. Skal bruke neste uke på å slappe av ta meg tid til litt ekstra luksus som frisør, spa pedicure ol. :) det skal bli godt. Skal også ta modningsakupunktur hos jm på tirsdag, er veldig spent på det da er jeg i uke 38 og kan ha effekt. Håper på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Hvis jeg skal gå ut fra hvordan formen min er, så vil jeg si at jeg føler han/hun kommer før. Veldig mye stikking nedentil, mye vonde kynnere og magesmerter. Men er nok ikke noe i det :/ er bare 35uker da.

 

Jeg pleier ikke ha slik "flaks" så kommer nok til å go over tiden! :/

 

 

Er 2.gangs og ble satt i gang nesten 2uker før termin med første, men da var jeg viss allerede 3cm åpen og i gang :) Hehe...de vonde kynnerene var viss startfasen på fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...