Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 For noen måneder siden flyttet jeg sammen med kjæresten min. Vi hadde begge bodd for oss selv (jeg med barn) i mange år, og hadde to helt ulike stiler. Han er egentlig ikke så opptatt av interiør og synes alt bør være praktisk, mens jeg er opptatt av slikt, men har vært student lenge og ikke kunnet bruke stort på å få den stilen jeg har villet. Leiligheten vi flyttet inn i må pusses opp etter hvert, men vi må spare for å få råd til det. Altså ingen penger å kjøpe nytt interiør for. Vi måtte gjenbruke alt vi har, prøve å få det til å passe inn i leiligheten, men har ikke kunnet tenke for mye på hvordan det ser ut. Og vet dere hva? Det er faktisk veldig befriende! Stua vår ser ut som et loppemarked, med to forskjellige sofaer, umake bokhyller og sofaputer som slett ikke matcher gardinene. På forhånd gruet jeg meg litt, og tenkte at det ville bli flaut å bo i et hjem helt uten stil, men nå har jeg oppdaget at jeg virkelig liker leiligheten vår slik den er. Lite som matcher, ja vel. Sikkert tusen harry ting. Kopper fra ulike serviser. Men vi har det så koselig! Stua vår er en hyggelig liten hule, der både ungene og vi virkelig trives. Vi brenner stearinlys og koser oss, og jeg tenker faktisk ikke et sekund på at jeg skulle ønske stua så annerledes ut. Dette er virkelig hjemme, det er det mest personlige stedet jeg har hatt, og det føles så utrolig godt. Hjemmehygge har ikke noe med stil å gjøre, har jeg innsett.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Neimen da har du jo funnet en stil da, deres stil:) hørtes ganske kult ut! Elsker å blande stiler og er i full gang med å skape mitt eget hjem, men jeg bor me til å at det etterhvert ingen stress. Denne leiligheten har en helt annen stil enn den forrige:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå