Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Hadde ikke trodd jeg skulle trenge overtidskontroll med nummer to siden jeg slapp med nr 1.. Men her sitter jeg.. Men hva gjør de? Er det mulig at de vil sette i gang ting med en gang? Bør jeg ta med bagen?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Riktignok snart 4 år siden jeg var på det nå. Men for min del var det først sparketest og ctg. Så ble jeg sjekket for modning og åpning, noe jeg ikke hadde noe av. Så var det ultralyd for å sjekke leie, babyens tilstand og mengde fostervann. For min del var det lite fostervann så de ville sette i gang. Enten samme dag eller dagen etter. Vi hadde et stykke til sykehuset og jeg hadde med sykehusbagen, så vi valgte igangsetting samme dag. Tror ikke det er så ofte de setter igang umiddelbart, men du kan nå ta med bagen for sikkerhetsskyld. Evt gjøre den klar hjemme så mannen din kan reise hjem å hente den hvis igangsetting(om dere bor noenlunde nært sykehuset.) Fødselen starter gjerne ikke med det samme, så blir nok tid til å få hentet det nødvendige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå