Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Grey's, cæsar, dokument 2, farmen og privat praksis. Listen er lang
Musemorbr / Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Greys anatomy, Alt for Norge, True Blood, og så liker jeg å sløve til Cæsar, uten at jeg gråter om jeg går glipp av episode eller 20.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 True Blood Har opptaksdekoder så får det med meg uansett om jeg er ledig når det sendes eller ikke. Har opptak på alt jeg ønsker å se, sjelden jeg har tid til å prioritere TV (eller huske på for den saks skyld!)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #5 Skrevet 15. oktober 2012 Cæsar, nytt på nytt og senkveld (om jeg er våken) csi i alle varianter....True blood, greys, house, walking dead, privat praksis.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 15. oktober 2012 #6 Skrevet 15. oktober 2012 Greys, pregnant in heels (*knis*), Hellstrøm, Boligjakten og masse som jeg laster ned:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #8 Skrevet 15. oktober 2012 Har egentlig sett lite på tv siste årene, men nå siste tiden har jeg merket at det stadig er ting jeg må ha med meg 71 grader nord Farmen Jakten på kjærligheten Skal vi danse åndenes makt Hellstrøm rydder opp Luksusfellen Gullrekka på Nrk på fredagskvelden. Senkveld Og div program på Tlc, men disse følger jeg ikke med på fast.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. oktober 2012 #9 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg MÅ ikke se noe som helst, men liker å få med meg Cæsar. Lite også One Tree Hill og revenge da det gikk:) På Julaften derimot MÅ jeg se tre nøtterril askepott, reisen til julestjernen og Kalle Anka's jul:)
Countess Skrevet 15. oktober 2012 #10 Skrevet 15. oktober 2012 Det jeg må se på tv er Dr.Phil! Men så Må jeg også laste ned Greys anatomy, private practice, hart of dixie, vampire diaries, true blood, revenge og once apon a time
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #11 Skrevet 15. oktober 2012 Litt for mye. Farmen Home and away. Hellstrøm rydder opp Hart of Dixie Pan Am Sinnasnekkeren Pretty little liars Småbruket osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå