Gå til innhold

Hva synes om å amme en 3-åring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg personlig synes en 3-åring er for stor til å ammes, for meg hadde det føltes merkelig å legge 3-åringen min til brystet, men ser ikke noe galt i at andre gjør det egentlig.

Skrevet

Folk får gjøre som de vil.

Skrevet

synes det er unødvendig i Norge hvor vi har rent vant og tilgang til både melk og andre matvarer med riktig næringsstoffer.

Skrevet

Synes selv det er fint å holde det til noe man gjør hjemme, siden mange føler seg støtt av å se det, men personlig synes jeg ikke det gjør meg noe at noen har tatt det valget. Selv mener jeg to årsalderen er en passelig tid å avrunde de rutinene på, og jeg tenker at gutten min sikkert i fremtiden blir glad for at vi kuttet ammingen før han ble gammel nok til å huske det resten av livet. ;)

Skrevet

Innenfor husets fire vegger er det helt greit. MEN behovet er ikke der lengre.

Skrevet

Jeg syns det blir helt feil.. Dessverre...

Skrevet

Kunne aldri ha gjort det selv, og tviler på jeg hadde likt å huske å ha blitt ammet.... Men noen stor krise er det vel heller ikke, så folk får vel gjøre som de vil. Men foretrekker å slippe å forholde meg til det, altså at de gjør det hjemme hos seg selv.

Skrevet

Uff, jeg var på kafe en gang med en tidligere venninne og der var mellomste barn akkurat fylt 3 år. Barnet var å lekte men plutselig klatret hun opp på fanget til moren og klatret inn under genseren og dro frem brystet. Må si jeg ble en smule sjokkert og jeg syns rett og slett det er upassende.

Skrevet

Jeg vet ikke helt. Men jeg har en tre-åring og jeg hadde aaaaaldri ammet han. men nå er det en stund siden jeg sluttet med det, så da føles det vel ekstra sært ut. Jeg tror helt ærlig jeg hadde reagert ganske dersom jeg hadde sett noen på kaffe sitte å amme en 3 åring:S MEn det er ikke min sak hvor lenge folk ønsker å amme, jeg tror ikke barnet tar noe skade av det heller;P

Skrevet

personlig synes jeg det er ekkelt. Tror folk som ammer så lenge gjør det mest for sin egen del. Ungen har jo ikke bruk for morsmelk når den er så gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...