Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Hører mange syter over hvor mye de spiser og hvor dårlig formen er. Jeg for min del har tatt tak i dette, og er godt i gang på å endre livvstilen, nå skal kg ned! Jeg trener 4-5 ganger for uka, hvor to er styrke, resten kondisjon (gå,jogge,løpe,sykkle) Har i dag en bmi på 26,1 - målet mitt er å gå ned mellom 10-15kg, å få en bmi på +- 22. Kan med det samme fortelle at jeg er 172cm og veier 77kg Test bmi din her: http://www.slankere.com/frameset2.asp?url=/testdegselv.htm
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 har bmi på 18,8 og på den linken der stod det undervekt. andre steder har det stått normalvekt. jeg trener ikke jevnlig, men har prøvd meg på jogging og andre styrkeøvelser hjemme for å få strammet opp litt. har hud som er et par nr for stor, og håper den blir strammere når jeg får mer muskler ble litt motivert nå, så kanskje det blir en joggetur i morgen. planen min var jo å løpe i skogen 3 dager i uka en halvtimes tid hver gang, for så å øke på
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg trener styrke 4 dager i uka. Har gjort det de siste 15 årene. Har en BMI på 28, og er ikke feit. BMI kan kysse meg i ræva.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 Enig med #2, ble motivert nå! Min bmi er 27,4 - ser at jeg må ta meg sammen og få i gang gode treningsrutiner og evnt endre på matvanene.. er skikkelig søtmoms.. jaja.. Her skal det trenes i dag!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #5 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg trener aldri. Bmi'en min er på 19 og jeg sitter i skrivende stund og spiser frokost; pannekaker med sukker på som skylles ned med Cola... sunnhetens høyborg, det er meg
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #6 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg har akkurat født og trener moderat med turer foreløpig. Min bmi er 36.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #7 Skrevet 15. oktober 2012 Jogger to gang i uka, 10-15 km. Svømmer 1000m en dag i uka, samme dag 30min intensiv trenign med Jillian Michales, to dager i uka med ergometersykkel som jeg brukker "Mellom" tre-fire sett med styrektrening med manualer, en dag i uka med 30 min jillian MIchales før familietur til svaømmehall(kun lek og moro, ikke svømming) eller jeg løper til svømmehallen, 10km. Og den ssite dagen enten "ergometersykkeløkt" som beskrevet eller elipsemaksin 1t. MEd varierende hastighet og motstand. Noen gang intervalltrening med den.... Veier 77kil er 180 høy. Kunne godt mistet 5-10 kilo, kjenner det fort i bena om vekta øker bittelit, særlig på lenger joggeturere. Men er ikke villig til og "ofre" noe mer i mateveien enn hva jeg har gjort, og har innsett at da blir jeg ikke tynnere...Pr i dag føler jeg ikke noe "offer", selv om jeg "Må takke nei" til kaker, snacks osv noen gang.....Og er frisk og rask og har andre ting i livet som er viktigere enn og ha "drømmekropp" utseendemessig
MrsMilla Skrevet 15. oktober 2012 #8 Skrevet 15. oktober 2012 Hihi - liker deg!! Handler om å ta ansvar for eget liv og egen kropp :-) Kanskje ikke langt unna deg jeg da: 170 høy og startet på 78 kg etter barseltiden i mai/juni. Trener sånn normalt sett et par-tre ganger i uka, løping, styrketrening, aerobic, step, intervall, skogsturer. Nå er jeg vel ned på omtrentlig 70 kg og har ca 8 kg igjen. Jepp, halvveis. Fantastisk å se at resultatene kommer - og at man løper litt fortere, lengre eller får litt mer energi uke for uke. ønsker deg all motivasjon på jord og "guts" til å holde ut når det er litt tungt å presse seg ut istedet for å ligge på sofaen :-) - og det samme til meg!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #9 Skrevet 15. oktober 2012 Hihi - liker deg!! Handler om å ta ansvar for eget liv og egen kropp :-) Kanskje ikke langt unna deg jeg da: 170 høy og startet på 78 kg etter barseltiden i mai/juni. Trener sånn normalt sett et par-tre ganger i uka, løping, styrketrening, aerobic, step, intervall, skogsturer. Nå er jeg vel ned på omtrentlig 70 kg og har ca 8 kg igjen. Jepp, halvveis. Fantastisk å se at resultatene kommer - og at man løper litt fortere, lengre eller får litt mer energi uke for uke. ønsker deg all motivasjon på jord og "guts" til å holde ut når det er litt tungt å presse seg ut istedet for å ligge på sofaen :-) - og det samme til meg!! Herlig å høre MrsMilla!! Du har vært skikkelig flink!! Hva har du gjort får å klare dette? Går du på senter med PT, er du med på noe vektklubb eller lignende? Uansett, så utrolig bra jobba!! Jaaa, masse lyke til videre! HI
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #10 Skrevet 15. oktober 2012 bmi på 27. trener ikke,men sitter heller aldri stille.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. oktober 2012 #11 Skrevet 15. oktober 2012 Bmi på 19,8 så jeg nå. Huff har ikke trent siden mai:/ tente trene i dag! Spiser hva jeg vil hele tiden, men ikke så lurt med tanke på hvordan kroppen ser ut innvendig etterhvert enda. Dere er flinke!!
mrsrogaland. Skrevet 15. oktober 2012 #12 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg veier ca det samme som deg og er like høy. Jeg er på vei å komme i bedre form nå. Har trent tidligere men etter jeg ble gravid ble livsstilen mye slækkere og det samme ble kostholdet. Nå trener jeg alt fra pilates og yoga til spinning og tredemølle. Trener 2-4 ganger i uken.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #13 Skrevet 15. oktober 2012 Trener 3-4 ganger pr uke, vekter og kondisjon. BMI 18,5
Light of my life Skrevet 15. oktober 2012 #14 Skrevet 15. oktober 2012 Uuurgh, gikk på vekten i dag for første gang på en stund... 69 kg!! Blææ, det er det tungeste jeg noensinne har vært i ikkegravid tilstand Siden jeg sluttet å amme har jeg lagt på med 10 kg!! Nå er det skjerpings altså!! SKAL ned 14 kg! Hvis jeg ikke blir gravid i mellomtiden da...
Light of my life Skrevet 15. oktober 2012 #15 Skrevet 15. oktober 2012 Uuurgh, gikk på vekten i dag for første gang på en stund... 69 kg!! Blææ, det er det tungeste jeg noensinne har vært i ikkegravid tilstand Siden jeg sluttet å amme har jeg lagt på med 10 kg!! Nå er det skjerpings altså!! SKAL ned 14 kg! Hvis jeg ikke blir gravid i mellomtiden da... Glemte å svare på treningsspørsmålet: har ikke trent på lenge, men i dag startet jeg! 30 min på tredemølle og 30 min vekter. Mål å trene 2-3 ganger per uke nå.
LuksusLiv Skrevet 15. oktober 2012 #16 Skrevet 15. oktober 2012 BMI på 21,3. Trener minst 3 ganger i uka, noen ganger 4. Løper da en del på mølla, sykler og trener styrke med vekter. Det er utrolig deilig å trener, spesielt etterpå.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #17 Skrevet 15. oktober 2012 BMI på 26,3 fikk jeg, er 174 cm høy og 79,5 kg. Jeg trener ikke i det hele tatt, har ME og totalforbud. Blir syk i mange dager etterpå om jeg overanstrenger meg. Men jobber med saken, på gode dager går jeg en tur og får litt frisk luft. Jeg utviklet ME etter kyssesyken og den typen ME som er ganske mild blir heldigvis de fleste friske av igjen selv om det kan ta både 3 og 6 år. Jeg er mye bedre nå enn jeg var på denne tiden i fjor og legen har nå tillatt at jeg presser bittelitt. Altså kan jeg på en god dag gå tur til jeg blir litt sliten (men skal på ingen måte ta meg ut, for det straffer seg), også er det meningen at jeg med tiden til hjelp skal kunne gå littegranne lenger for hver måned som går før jeg blir litt sliten. Herregud for et prosjekt, jeg drar meg i håret av frustrasjon, og gråter og raser over denne sykdommen. Men jeg gir ikke opp! Jeg trente mye før og målet er en spinningtime på spenst igjen, veie 65 kilo igjen og igjen ha energi og glede av hverdagen!
MrsMilla Skrevet 15. oktober 2012 #19 Skrevet 15. oktober 2012 Hihi - liker deg!! Handler om å ta ansvar for eget liv og egen kropp :-) Kanskje ikke langt unna deg jeg da: 170 høy og startet på 78 kg etter barseltiden i mai/juni. Trener sånn normalt sett et par-tre ganger i uka, løping, styrketrening, aerobic, step, intervall, skogsturer. Nå er jeg vel ned på omtrentlig 70 kg og har ca 8 kg igjen. Jepp, halvveis. Fantastisk å se at resultatene kommer - og at man løper litt fortere, lengre eller får litt mer energi uke for uke. ønsker deg all motivasjon på jord og "guts" til å holde ut når det er litt tungt å presse seg ut istedet for å ligge på sofaen :-) - og det samme til meg!! Herlig å høre MrsMilla!! Du har vært skikkelig flink!! Hva har du gjort får å klare dette? Går du på senter med PT, er du med på noe vektklubb eller lignende? Uansett, så utrolig bra jobba!! Jaaa, masse lyke til videre! HI Takk!! Nei pt , vektklubb etc er ikke min greie. Jeg skal bare i form og få energi og god livsstil og har ikke tid til sånt hehe. Det er ganske enkelt egentlig - altså brette opp armene og gjøre det. Kuttet helgesnopet, men tar meg gjerne et glass vin og litt god mat (helst skalldyr!). Til vanlig så spiser jeg stort sett etter klokka, og innser at jeg må spise med hodet, ikke magen. Null slanking, og havner en kakebit på fatet min så skitt au, fokuserer mest på å være moderat. og så merket jeg veldig forskjell når jeg begynte på treningsturer med litt intensitet og lengde. ikke alltid like artig å gå ut når det er kaldt og man vil slappe av, eller er sliten, men bedre det enn å sitte inne med dårlig samvittighet (det er faktisk værre). Føles faktisk veldig bra :-)
Influences Skrevet 15. oktober 2012 #20 Skrevet 15. oktober 2012 BMI 19.53. Trener ikke, men liker å ta meg en tur i skog og mark. blitt lite av det i det siste da!
Gjest Vicky Pollard Skrevet 15. oktober 2012 #21 Skrevet 15. oktober 2012 Haha, bmi på 27, overvektig visstnok. Trener 3-5 g. Uka. Mye styrke, og litt kondis. Sier som en annen, bmi kan kysse meg i ræva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå