Gjest April barn <3 Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Jada, vet at det er en stund til jul. Tenkte å være flink og begynne med julegaver tidlig i år. For første gang i historien Sliter litt med å finne ut hva vi skal gi og hva vi skal ønske oss. Hva skal dere gi til: - Familie - Venner - Samboer/ektefelle -Barn Og hva har dere på ønskelisten?
Lille- MO Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Har ekstremt dårlig råd, og sagt det til fam og venner. Skal strikke myke gode kosetepper til mor+ stefar og pakke inn en boks krumkaker inni teppet;) det samme får far+ stemor. hadde også tenkt å kjøpe en bok til ei vennine, men hun har kjøpt seg den selv, så da må jeg finne på noe annet. og så langt hadde jeg kommet i planleggingen.. hehe.. på min ønskeliste står det lottokupong og klær. Mini har dilla på teletubbies og drømmehagen, så kanskje det blir noe leker/bamser fra en av filmene
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Jada, vet at det er en stund til jul. Tenkte å være flink og begynne med julegaver tidlig i år. For første gang i historien Sliter litt med å finne ut hva vi skal gi og hva vi skal ønske oss. Hva skal dere gi til: - Familie - Venner - Samboer/ektefelle -Barn Og hva har dere på ønskelisten? Ber alltid om "ønskeliste" fra familie, voksne som barn. Gidder ikke å kjøpe noe de ikke vil ha og syntes selv det er kjedelig å få ting jeg ikke vil ha... Det pleier som regel å være ganske praktiske gaver. Samme med mannen, han må ønske seg noe fra meg Til barnet blir det klær og en leke (syntes det blir så mange leker uansett!) Selv kommer jeg til å ønske meg ting jeg gjerne ikke spanderer særlig mye på meg selv som gavekort på hudpleiesalong for å få fotpleie, massasje og div. hudpleie -digg Ellers er jeg veldig glade i hjemmelagede ting så om noen stiller opp med strikkede votter, hjemmelaget godteri osv jubler jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå