Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg har en baby på 3mnd. Vanligvis er det masse smil, masse pludring og godlyder, god kontakt, mye våkentid, spreller og koser seg på gymmen. De siste dagene har alt blitt helt motsatt! Masse soving, virker "sur" og mutt når våken, vil ikke kose, kikker bort, veldig urolig, lager nesten ikke lyd bare noe merkelig roping innimellom. Noen øyeblikk innimellom lyser ansiktet opp og vi får smil og litt godlyder, men sjelden og bare veldig kort. Tror egentlig ikke det er noe galt, sykdom eller sånn, men lurer veldig på hva som skjer. Virker nesten som om det jobbes med noe veldig strevsomt. Noen som kjenner igjen dette?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Tror ikke det er forstoppelse, for har avføring en gang om dagen, og sånn har det vært lenge. Tenner lurte jeg også på, men det er vel veldig tidlig 3mnd gammel? Gnagde veldig mye på hendene sine lenge, men det har roet seg de siste dagene. HI
Ikkesåallerværst Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 Hadde det litt sånn her, bortsett fra at han sov lite og plutselig begynte å skrike på natta. Det viste seg å være ørebetennelse.
☆☆☆ Skrevet 15. oktober 2012 #5 Skrevet 15. oktober 2012 Eg fekk dei første tennene då eg var 3 mnd. Når eg tenker meg om var eg sikker på at bebien fekk tenner då ho var 3 mnd, ho var slik som du beskriver din. Det gikk over utan at eg fann ut kva som plaga ho.
Vogndilla Skrevet 15. oktober 2012 #6 Skrevet 15. oktober 2012 Ta deg en tur på helsestasjonen og sjekk ut barnet der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå