Gå til innhold

Hvem skal se The Walking Dead i dag da? :D :D

Anbefalte innlegg

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Sitter og laster ned den ned nå, har såååå lyst til å se den med en gang men da regner jeg med at jeg får høre det av mannen min ;) Må vel vente til i kveld tenker jeg.. Flere som skal se episode 1 av sesong 3 idag? :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Åh, møkk. Mannen er bortreist så da må jeg vente.... :(

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Åh, møkk. Mannen er bortreist sÅ da mÅ jeg vente.... :(

Teit... du kan jo ta en spansk en Å se den idag for sÅ spille overrasket nÅr dere ser den sammen ;) (om det var derfor du mÅtte vente)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Teit... du kan jo ta en spansk en Å se den idag for sÅ spille overrasket nÅr dere ser den sammen ;) (om det var derfor du mÅtte vente)

Hovedgrunnen er fordi jeg ikke vet hvordan og hvor han laster den ned.....men, å se den alene??jeg sliter med å sove når han ikke er hjemme fra før av altså, he he

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Hovedgrunnen er fordi jeg ikke vet hvordan og hvor han laster den ned.....men, Å se den alene??jeg sliter med Å sove nÅr han ikke er hjemme fra før av altsÅ, he he

Hehe, ja men da tror jeg kanskje at du skal vente med Å se den ja ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hovedgrunnen er fordi jeg ikke vet hvordan og hvor han laster den ned.....men, Å se den alene??jeg sliter med Å sove nÅr han ikke er hjemme fra før av altsÅ, he he

Tror muligens det ja ;) MÅ ha en trygg armkrok Å sove i etter en sÅnn episode, hahaha :) *pingla*

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Tror muligens det ja ;) MÅ ha en trygg armkrok Å sove i etter en sÅnn episode, hahaha :) *pingla*

Jeg er litt sÅnn jeg og, elsker skumle filmer og serier..men vil ikke se dem alene. Mannen her i huset hater skumle filmer (unntatt walking dead da), sÅ han sitter med dataen ved siden av meg om jeg absolutt skal se en grøsser eller noe ;) NÅr kommer mannen din hjem da?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er litt sÅnn jeg og, elsker skumle filmer og serier..men vil ikke se dem alene. Mannen her i huset hater skumle filmer (unntatt walking dead da), sÅ han sitter med dataen ved siden av meg om jeg absolutt skal se en grøsser eller noe ;) NÅr kommer mannen din hjem da?

Haha, sÅnn er min mann og! Hater thrillere f.eks, men digger WD :) Han kommer vel hjem til helga en gang tenker jeg...jeg vet ikke jeg :P

Skrevet

hvor laster du den ned i fra ?

Gjest Husfrua
Skrevet

Lastet ned og klar til å se sammen med mannen i kveld:-)Veldig lyst til å se den med en gang, men får vel vente vel:-P

Skrevet

Er det sesong 3 som også begynner på Fox Crime til torsdag?

I så fall så tror jeg at jeg skal holde meg til da. Gleder meg sykt iallfall, endelig måtte de forlate gården.

Skrevet

Hehe, det har jeg gjort ett par ganger :P

Og ja, jeg gleder meg til Walking Dead OG Dexter i kveld :D

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Piratebay.org

Last først ned gratis f.eks. vuze fra http://www.vuze.com/ (trykk på den gratis versjonen), for så å gå inn på thepiratebay.org og trykk topp 100 f.eks ->på filmer..så ser du alle seriene og filmene som er mest populær. Trykk så på den knappen som ser ut som en hestesko.. så åpner den seg automatisk ned i nedlastningsprogrammet. Når den er ferdig nedlastet må du ha et filmprogram (som det som regel er på dataen fra før om du skal se den på dataen) om du skal se den på pcen. Hvis ikke kan du f.eks legge filen over på en minnebrikke og se den på tven :) easy peacy :)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Hehe, det har jeg gjort ett par ganger :P

Og ja, jeg gleder meg til Walking Dead OG Dexter i kveld :D

Jeg pleier og Å gjøre det støtt og stadig :P Hadde tenkt Å gjøre det idag, men litt mer spennende Å se den nÅr det er mørkt ;) Driver Å oppdaterer meg pÅ de siste episodene av sesong 2 nÅ hehe ;D

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Er det sesong 3 som også begynner på Fox Crime til torsdag?

I så fall så tror jeg at jeg skal holde meg til da. Gleder meg sykt iallfall, endelig måtte de forlate gården.

Jepp :)

Skrevet

Piratebay.org

Last først ned gratis f.eks. vuze fra http://www.vuze.com/ (trykk på den gratis versjonen), for så å gå inn på thepiratebay.org og trykk topp 100 f.eks ->på filmer..så ser du alle seriene og filmene som er mest populær. Trykk så på den knappen som ser ut som en hestesko.. så åpner den seg automatisk ned i nedlastningsprogrammet. Når den er ferdig nedlastet må du ha et filmprogram (som det som regel er på dataen fra før om du skal se den på dataen) om du skal se den på pcen. Hvis ikke kan du f.eks legge filen over på en minnebrikke og se den på tven :) easy peacy :)

takker fant det endelig. bruker piratbay egentlig sjø. men fant itj nå. men fant d når æ gikk på topp 100:)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Piratebay.org

takker fant det endelig. bruker piratbay egentlig sjø. men fant itj nå. men fant d når æ gikk på topp 100:)

åja :)

Skrevet

Skal kose meg med Dexter og The Walking Dead så snart ungen er i seng! GLEDER MEG :D

Skrevet

Vææh, spennende! Har lest litt av tegneserien,og vet litt hva som skjer, men... Likevel spennende :D

Gleder meg allerede til neste mandag :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...