Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 36 uker nå.. Jeg er så ufattelig dritt lei av å gå gravid. Bekkenløsning, kvalme og oppkast, hodepine, dårlig med søvn.. Fader eller.. det er jo 4 uker til termin, men hvis jeg går ut hele overtiden så er det jo enda 6 uker til.. Jeg ser virkelig ingen ende på dette.. Hva skal jeg gjøre for å få tida til å gå? Jeg gjør det jeg klarer av husarbeid, ordne til baby, bake osv.. men er lite jeg orker vær dag, så ligger mest på sofaen og bare venter.. Jeg kjenner jeg er så frustrert og lei meg nå. Jeg vil bare føde nå og få møte den vakre sønnen min.. Flere som føler sånn? Hvordan takler dere frustrasjonen? Jeg skjønner jo at det ikke er så fryktelig mye å gjøre enn å bare vente, og jeg prøver å tenke positivt, og at jo lenger han blir jo bedre og alt det der, men.. nei..
Mamma i vinden Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Stakkars! Sender noen varme tanker! Vet hvordan det er! Nå hadde jeg en komplikasjon i tillegg til sterk bekkenløsning, lite søvn osv, men jeg ble satt i gang ca to uker før termin. Det er jo lov å spørre legen om muligheten for igangsetting. Jeg er ennå letta over å ikke være gravid lenger, og det er 5 mnd siden fødselen! Lykke til! Stor klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Stakkars! Sender noen varme tanker! Vet hvordan det er! Nå hadde jeg en komplikasjon i tillegg til sterk bekkenløsning, lite søvn osv, men jeg ble satt i gang ca to uker før termin. Det er jo lov å spørre legen om muligheten for igangsetting. Jeg er ennå letta over å ikke være gravid lenger, og det er 5 mnd siden fødselen! Lykke til! Stor klem til deg! Takk for svar =) kan man det? Spørre om igangsettelse? Vet du på hvilket grunnlag de evt gjør dette med mindre de Må?
TPK Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg tror det skal mye til å få bli igangsatt! Da bør det være komplikasjoner tror jeg, hjelper ikke at du er aldri så lei... Finn deg en TV-serie og last ned! Les bøker, se på TV, heng på BIM... Gå en liten tur hvis du orker, eller kjør til butikken, biblioteket eller hva som helst, bare kom deg ut litt. Det kan hjelpe veldig på humøret! Ellers så vet jeg alt om hvordan du har det! Søvnproblemer er pyton! Og jeg gikk hhv 2 og 1 uker over termin med mine gutter...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. oktober 2012 #5 Skrevet 15. oktober 2012 En igangsatt fødsel er en risikofødsel, som øker faren for komplikasjoner, og kan gjøre fødselen hardere for både mor og barn. Så det er ikke noe som gjøres uten videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå