Gå til innhold

Bahia Feliz, las Pitas og Playa Feliz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der??

Var på Bahia Feliz i 2009, men bodde da på Tres Vidas.

Skal bestille tur til neste sommer og ser det er billigere å bo på Las Pitas, og på Playa Feliz enn det er på Tres Vidas.

Er pappa som spanderer tur på meg, barna mine, broren min og seg selv i 30 årsgave til meg så vil ikke loppe han helt for penger........

Noen som har erfaring fra noen av hotellene???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hotell Monte Feliz bodde jeg på da jeg var i Bahia Feliz for 3 år siden. Helt knall spør du meg, ligger helt på toppen,og er med blue village. Så sånn sett er det supert for barna ogsp med bamseklubben og alt det der :-) Basseng og aktiviterer hver dag, treningsstudio og alltid en eller annen som kommer å viser frem ting du kan kjøpe på bassengområdet. Hyggelig personale, heis,leiligheter og rom, vaskemaskiner om du skulle trenge det, stille og rolig på kvelden når de små skal sove, og kort vei til "sentrum" selvom bakken hjem igjen er no dritt. Jeg kan anbefale det hotellet ihvertfall :-)

Skrevet

Jeg ville valgt Playa Feliz. DEFINITIVT. Tres Vidas og Las Pitas er "litt utafor" bassengområdene. Playa Feliz ligger ved bassengområdet. MEd all-inclusive kan dere også benytte dere av fasiliteter på hotell Orchide, som tilhører Bahia Feliz "opplegget". Dvs restaurantene og underholdningen der :)

Skrevet

Enig med anonym. Playa Feliz er det beste av disse.. De andre er utenfor basseng området.. Da må du uansett inn på playa sitt område for å bruke basseng. Stranden som hører til, er steinete og ikke noe særlig barnevennlig. Jeg har bodd to ganger på playa og en gang på tres vidas og las pitas. Kjempe fin plass! Lite og koselig :) God tur uansett hvor dere havner ;)

Skrevet

da er 2 uker til las pitas bestilt :)

Siden vi lå på Tres Vidas sist og var fornøyd med avstanden er det ikke Så nøye for oss om vi ikke bor rett ved bassenget. Likte det å kunne ha det forholdsvis rolig rundt leiligheten.

Virker som at alle "sonene" på anlegget er gode, å da faller valget på det billigste ;)

Skrevet

Åh, nÅ ble jeg letta. Trodde seriøst det var navneforslag pÅ et stakkars barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...