Gå til innhold

amming , er koffein farlig for babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun reagerer ikke på noen måte. er det skadelig for henne om jeg drikker mye koffein ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du gravid, eller ammer du?

Det er vel anbefalt måtehold når du er gravid, men et par kopper skader ikke. Som ammende ville jeg personlig også vist måtehold, men det er mye mindre koffein barnet får i seg gjennom morsmelken, så der er jeg sikker overhysterisk :-)

Skrevet

Er du gravid, eller ammer du?

Det er vel anbefalt måtehold når du er gravid, men et par kopper skader ikke. Som ammende ville jeg personlig også vist måtehold, men det er mye mindre koffein barnet får i seg gjennom morsmelken, så der er jeg sikker overhysterisk :-)

Hei!

Nei, du er ikke hysterisk. Har ei jente på 14 dager, hun .har ikke sovet noe spesielt i natt og idag. Jeg fant ut grunnen, jeg drakk pepsi max i går kveld og et par glass idag. Leste i ei bok at kaffe og cola kunne påvirke spedbarnet med at det ble mere urolig. Så jeg anbefaler annen drikke enn det som er tilsatt koffein.

Klem fra Meg

Skrevet

merker ingenting som sagt på babyen min ifht søvn eller noe, derfor jeg lurer om jeg bare kan drikke så mye jeg vil,eller om det er skadelig på noen måte elles for babyen? hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...