Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Til jente fem år Ipod (til musikk) Ipad (jeg syns det er i dyreste laget) Camera (Hun har hatt mitt gamle, men det synger på siste verset) tv med dvdspiller til rommet Andre tips mottas med takk!
Februargullet2013 Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 Tv og dvdspiller til rommet eller Camera
Gjest peacock Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 Kamera er bra, det utfordrer kreativiteten! Synes ikke så små barn bør ha tv på rommet.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 Til jente fem år Ipod (til musikk) Ipad (jeg syns det er i dyreste laget) Camera (Hun har hatt mitt gamle, men det synger på siste verset) tv med dvdspiller til rommet Andre tips mottas med takk! Ipod. Vi kjøpte i sommer ipod til vår 5-åring. Husker ikke modellnavnet men den ser ut som iphone. Kan spille av spotify på den, også offline slik at den kan brukes i bil. Samtidig kan den spilles på slik det kan på iphonen. Kostet vel 1300 mener jeg. Kan også kjøpe en billig dockingstasjon å gi sammen med, eller ønske fra andre;) Ellers er kamera en god ide. Ipod`n har kamera og det er veldig bra;) KAn filme også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå