Gå til innhold

Jeg blir gaaal.. (syteinnlegg av dimensjoner)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av svigermor som ringer, sender sms eller epost minst en gang om dagen for å spørre hvordan det går med meg, og om babyen har kommet..

Av barnehageansatte som hver morgen og ettermiddag når jeg leverer må spørre om det ikke har skjedd noe ennå..

Av samboeren min som spør om fødselen er i gang hver gang jeg står opp for å gå på do om natta

Av alle som sender sms, skriver på Facebook osv at nå må babyen snart komme osv..

JA, jeg er en uke på overtid med nummer to. Jeg er feit, diger, tung, hormonell, sur, gretten, lei, har vondt overalt, sover nesten ikke, må opp og tisse minst 5 ganger i løpet av en natt +++

Men,

- kjære svigermor: vi skal selvfølgelig si ifra når barnebarnet har kommet, og hvis vi rekker skal vi til og med si ifra når vi drar til sykehuset! Og hvordan jeg har det? Du har født tre barn selv, hva tror du?

-kjære barnehagepersonell: nei, fortsatt ingen baby! For det første, tror du jeg hadde vært i barnehagen for å levere da? Og tror du jeg fortsatt hadde hatt denne sinnsykt svære kulen midt foran?

- kjære alle andre: takk for omtanke, oppmerksomhet, vittige kommentarer og 'håper han ikke kommer før på onsdag for da har broren til kompisen til fetteren til en skikkelig kul fyr jeg kjente en gang bursdag'-utsagn, men det er liksom ikke det jeg trenger akkurat nå!

Hormonell jeg? Urimelig? Utakknemlig? JEPP, helt klart! Men er ikke det littebittegranne lov når man er en uke på overtid med nummer to? Skal ikke nummer to liksom komme tidligere enn førstemann?

Det eneste som mangler nå er at fødselen blir verre.. ;/

(sorry, men det måtte ut på en eller annen måte...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

YES, det er lov!! Når du er en til to uker på overtid så er alt lov :D

Hilsen en med 9 og 12 dager på overtid ;)

Gjest peacock
Skrevet

Det gode ved å være høygravid er at det er lov å være hormonell;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...