Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg er litt tom for julegaveideer... Hva skal din jente på ni år få? Eventuelt hva leker din jente på ni år med nå for tiden?
Februargullet2013 Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 Har en venninne som har en datter på 9 år, ho får kinogave kort, Lekeland gavekort og badeland gavekort,vet jo ikke hva datteren din liker,men ho blir i alle fall veldig glad for sånne ting
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg har ei stedatter på 9 år. Og vi slet også litt med hva vi skulle gi henne, for hun ønsker seg jo bare klær og sko Men vi fant ut av noe til slutt da. Så ho får karaoke sett, (hun er veldig glad i å synge) ordentlig sminke og sminkeveske og brun og blond parykk. Så ho kan style seg litt når ho synger å så får ho ei diskoteklampe. Hun får også noen klær da
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 Tenker å gi henne gavekort på klær, så kan hun velge selv hva hun vil ha
Nirgal Skrevet 15. oktober 2012 #5 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg har ei søster på 10 og ho får cupakemaskin av oss (sånn som lager 7 små cupcakes ala vaffeljern) Ho elsker å bake og pynte osv.. ho har ønska seg det leeenge
Gjest sug lut Skrevet 15. oktober 2012 #6 Skrevet 15. oktober 2012 Spørs jo hva du ønsker å bruke, men de jeg kjenner er opptatt av musikk (Justin Biebers kjernevelgere), hester, idrett (mye fint utstyr å få, enten det er ball, treningstøy, bag, el l), klær (WOW er genialt, rimelig og pent og holdbart i all evighet, og har småting som lue og vanter også), dvd, hårpynt, øredobber, ting som kan lages (type mer avanserte perle/macrame-greier).
MrsMilla Skrevet 15. oktober 2012 #7 Skrevet 15. oktober 2012 Det blir en veldig liten gave til jul i år. Dette vet hun godt, litt av dealen siden hun fikk ipad i bursdagsgave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå