Gå til innhold

Nå begynner det å bli sent og da blir jeg redd igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er på tur og jeg er så redd på natta. Når barnet begynner å gråte er jeg livredd! Er livredd for at det skal være noen i leiligheten når jeg går ut av rommet. Aner ikke hvorfor jeg er sånn, men det er så fælt. Jeg tør nesten ikke gå ut av senga :/

Videoannonse
Annonse
Gjest Filifjonka
Skrevet

Hvor gammelt er barnet ditt? Er det en mulighet å ta barnet med deg og la ham/henne sove i dobbeltsenga sammen med deg, så slipper du å stå opp?

Skrevet

jeg får og sånne tanker når jeg ligger meg.. Hater mørke, og hater å være alene hjemme.. Samboer jobber offshore :(

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Huff, stakkar!! Det er ingen der, men det vet du jo. Ha på lyset :-) Selv er jeg heldigvis ikke husredd, jeg er mye alene om kveldene jeg også...

Skrevet

Kjenner meg igjen. Men Prøv å tenke på andre ting og pust med mage. Det går sikkert bra, vær sterk du :)

Skrevet

Huff, føler virkelig med deg. Mannen skal være borte to netter om to uker, og jeg gruer meg allerede. Jeg har på lys jeg da. Slukker ikke lysene når jeg går opp for å legge meg.

Vurderer faktisk også å la 8-åringen sove sammen med meg. Føler meg av en eller annen grunn tryggere med en til i senga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...