Studine mevik Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Etter en noe slitsom dag alene med barna og en samtale med svigers så har jeg klart å stappe i meg en hel pose med superchips, det er bare sånn ca 570kcal i en sånn pose. Legger man det sammen med den halve melkesjokoladen jeg har småspist i hele dag så kan vi legge til drøye 500kcal til. Hormoner i ubalanse!!!
Studine mevik Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2012 Og det frister og hente boksen med smågodt som står i skapet
Gjest sug lut Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 Hvis det frister er det kroppen som trenger det. Gi den det den vil ha ellers får du mangelsykdom.
Studine mevik Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2012 Ingenting er mindre enn sånne store firkanta karameller Og halve boksen er fylt med sånne. Snart blir jeg vel kvalm av å ha spist for mye
Frenzia Skrevet 14. oktober 2012 #6 Skrevet 14. oktober 2012 Har i dag hatt en hyggelig avslutning på en helt jævli uke, og nyter derfor litt DiB-tid sammen med en svær plate med melkesjokolade helt uten dårlig samvittighet, fordi jeg fortjener det, og fordi Luten sier at kroppen min trenger det. Ikke driv å sleng ut sånne detaljer om kalorier, da gitt, for da fikk jeg brått et sånt unødvendig bevisst forhold til den plata. Nyte nå!
Studine mevik Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg har kalori-angst. Hadde det ikke vært for mannen hadde jeg garantert hatt anoreksi, evt bulimi for jeg er egentlig veldig glad i å spise, men kan også kutte ut nesten alt av mat en hel dag, så derofr er jeg veldig bevisst på hvor mange Kcal det er i alt jeg putter i meg, noe som sikkert bare gjør vondt verre
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. oktober 2012 #8 Skrevet 14. oktober 2012 SPIS DET! Det er jo ikke sååååå mye. Jeg har i dag spist en halv sjokoladepudding sånn stor med masse vaniljesaus, rislunsj, en pose delivio potetgull + en pose smågodt. mmm.. Men jeg er ikke redd for vekt oppgang, men tenker kanskje diabetes kan komme snikende...
Frenzia Skrevet 14. oktober 2012 #9 Skrevet 14. oktober 2012 Bli venner med kaloriene, de er der for vår nytelse, og kun det. Les heller Donald istedenfor innholdsfortegnelsen på matprodukter. Og Vips, der løste jeg alle problemene til alle kvinner i hele den vestlige verden!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 14. oktober 2012 #10 Skrevet 14. oktober 2012 Her gikk det i Nøttegodt- sjokoladetrukne nøtter-, med omtrent samme kaloriinnhold. Jeg lar meg lure av det Sug Lut sier om at kroppen trengte det, de sier jo at om man får cravings på noe i graviditet (noe jeg sliter med akkurat nå..), så er det fordi kroppen har behov for akkurat det. Sukker, fett og store mengder kalorier her i gården, altså..
Frenzia Skrevet 14. oktober 2012 #11 Skrevet 14. oktober 2012 Minner meg på at når jeg kom hjem fra føden så startet kroppen med en umiddelbar sanking av fett, sikkert til bruk til melkeproduksjon. Jeg bøttet daglig innpå en full bøtte med nøye utplukkede herligheter fra Den lille nøttefabrikken, i flere uker. Om jeg mistet boksen i gulvet ved uhell, så krabbet jeg rundt og momset de opp fra gulvet som en desperat liten gnager. Kroppen trengte det, og jeg adlød blindt! Stoler på at den også sier i fra når den har fått nok av sankingen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå