Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Og det er jo en fest.. Han tar mm på flaske, uten problem, men nå har jeg bare ikke noe til overs å pumpe ut lengre. Han spiser liksom det jeg har! Dette er nummer 3 forresten. Aldri hatt noen problemer med de andre to, de har spist det de har blitt tilbudt. Så nå er det jo litt problemer når jeg nå har et par dager med håndballkamp midt i leggetida de neste ukene Har prøvd NAN 1 og Hipp 2 pulver.. Han er 4 mnd. Noen tips, erfaringer?!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 Prøvd småfolk? Eller ferdig utblandet? Bland med litt malt så det blir søtere? Jeg mener bare for å venne barnet til smaken av mme.
Gjest Gullguttene Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 Prøv å la pappaen mate mens du er i et annet rom.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 Ja skulle kanskje sagt at det er prøvd. At pappan mater, nytter ikke om jeg er i samme rom, et annet rom, eller på butikken. Har ikke prøvd ferdig blanda enda.. Det skal testes i morra!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 bland gjerne med malt ja men trikset er å lage den ekstra varm.Da spiste sønnen min som bare det.Er han sulten nok så spiser han skal du se.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #6 Skrevet 14. oktober 2012 prøv å bytt flaske.Sønnen min ville plutselig bare ha MAM-flaskene og ikke Avent sine..helt annerledes smokk
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #7 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg har en hel haug med flasker i forskjellige former og fasonger, og det har ikke noe å si. Han drikker mm fra alle sammen, men når det kommer til mme så skal det bare ikke inn Men takk for tips uansett. Skal prøve å varme den litt mer..
happiness4life Skrevet 14. oktober 2012 #8 Skrevet 14. oktober 2012 Prøv Collette og Småfolk. Mini liker best melken når den er 40 grader, hvis den er kaldere spiser han mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå