Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Min aller frekkeste opplevelse må være den gangen eksens nye dame tok kontakt med meg for og fortelle meg at vår nyfødde baby ( eksen dumpa meg for henne 1 uke før fødselen) skulle feire jul med dem (ved juletider var babyen 3,5 uke..) og at jeg slevsagt ikke var velkommen og at jeg ikke engang skulle prøve og nekte for da skulle hun lage et helvete for meg.. selvsagt nekta jeg og helvete begynte. Hun mente også at babyen skulle være der HELE jula alene uten meg. De kom ikke så langt med det, de trakk meg til retten for og overta omsorgen pga av at jeg ikke ville gi dem babyen i julen. De tapte og eksen fikk refs av dommer da dommeren mente at han ikke tenkte på barnets beste
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 Okei, det slår det meste jeg har opplevd. Kan ikke si jeg har opplevd noe lignende!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 Saksbehandleren min på NAV (jeg var arbeidsledig) som ringte hem til meg på kvelden fordi hun hadde hørt på bygda at jeg var gravid og dersom jeg ikke tok abort så kom hun til å melde meg til barnevernet. DEN slo tilbake på henne selv for hun jobber ikke lengre i NAV. Frekkere enn flatlusa den dama! Var siste dråpen i en rekke ting fra henne, som blandt annet det å fortelle om NAV-brukere på fest osv.
Appelsindyret Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 Min aller frekkeste opplevelse må være den gangen eksens nye dame tok kontakt med meg for og fortelle meg at vår nyfødde baby ( eksen dumpa meg for henne 1 uke før fødselen) skulle feire jul med dem (ved juletider var babyen 3,5 uke..) og at jeg slevsagt ikke var velkommen og at jeg ikke engang skulle prøve og nekte for da skulle hun lage et helvete for meg.. selvsagt nekta jeg og helvete begynte. Hun mente også at babyen skulle være der HELE jula alene uten meg. De kom ikke så langt med det, de trakk meg til retten for og overta omsorgen pga av at jeg ikke ville gi dem babyen i julen. De tapte og eksen fikk refs av dommer da dommeren mente at han ikke tenkte på barnets beste what? Villeste jeg har hørt på lenge
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #6 Skrevet 14. oktober 2012 Det verste er at at siden barnet ennda var så lite så skulle tilnærming av samvær foregå hos meg med et par timer i uka, men da satte eksen seg på bakbeina om han ikke fikk ha ungen på overnatting så fikk det være det samme. Så fra jeg sa nei til at ungen ikke fikk være der i julen og fram til rettsaken så så ikke bf gutten en eneste gang for han var fornærmet. Han har forresten ennda ikke noe særlig kontakt meg gutten siden jeg er så vansklig. HI
Linerlen og pipipen Skrevet 14. oktober 2012 #7 Skrevet 14. oktober 2012 At kjæresten min og bestevenninna mi hadde sex. Senere samme dag lå han med meg. Det synes jeg var rimelig drøyt! Det tok litt tid før jeg stolte på noen igjen etter det gitt
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #8 Skrevet 14. oktober 2012 Det verste er at at siden barnet ennda var så lite så skulle tilnærming av samvær foregå hos meg med et par timer i uka, men da satte eksen seg på bakbeina om han ikke fikk ha ungen på overnatting så fikk det være det samme. Så fra jeg sa nei til at ungen ikke fikk være der i julen og fram til rettsaken så så ikke bf gutten en eneste gang for han var fornærmet. Han har forresten ennda ikke noe særlig kontakt meg gutten siden jeg er så vansklig. HI Makan til DOTT, hvor mange hjerneceller fungerer egentlig på dette individet? Og alder? Denne "mannen" kan da neppe ha kommet i stemmeskiftet enda? Hjelp..stakkars deg som ikke så dette før du ble gravid:( du må slite med dette individet i maange år..
<3 Legoland <3 Skrevet 14. oktober 2012 #9 Skrevet 14. oktober 2012 Såååå utrolig fææælt!! Hvordan har du det?? Ta gjerne kontakt med meg hvis du vil prate... er litt i samme situasjon... KLEM!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #10 Skrevet 14. oktober 2012 Da jeg ble voldtatt som 15-åring av en mann som var 25 år eldre enn meg og ga meg en 200-lapp når han var ferdig med sitt fordi jeg hadde vært snill
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #12 Skrevet 14. oktober 2012 eksen ventet barn med den nye dama nesten samtidig som meg...da forklarte han meg at det var bare å sende min lille baby til de for hun kunne amme begge.... skal sies at hun kunne ikke amme sin egen engang..og bf har ikke brydd seg stort om barnet etter det... Og han forventer og snart å få full omsorg siden han bor med halvsøskenet til barnet vårt da...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #13 Skrevet 14. oktober 2012 Barnet er nå snart 4 år, jeg fant en ny mann når gutten var 2 år han er heldigvis verdens beste med gutten og ser på han som sin egen. Barnefar har jeg liten eller ingen kontakt med. Han har fatt barn sammen med den dama han gikk fra meg for så kan tenke meg at hun ikke er interessert i og ha gutten der for og "forstyrre" familieidyllen hennes. Jeg har heldigvis god kontakt med moren til eksen, vi har og hadde også et kjempeforhold da vi var sammen. Hun er gull verd og hun tilbringe rmasse tid sammen med gutten min, hun har han også på overnatting og i følge henne så så har bare eksen min komt innom henne 2 ganger når sønnen min har vært hos henne og hun gir han beskjed hver eneste gang og begge de 2 gangene var det veeeeldig viktig at samboeren hans ikke fikk vite om det, og det sier vel det meste.. Min eks svigermor sier også at dama er vanskelig og forholde seg til og er vanskelig og like hun får heller ikke treffe barnebarna noe særlig av den enkle grunn at hun vet at eks svigermor har kontakt med meg og barnebarnet sitt. Så mulig barnefar hadde tatt kontakt med sønnen sin om det ikke hadde vært for samboeren sin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå