Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg har den siste uken ikke fått sovet noe særlig... Om jeg først sover så sover jeg fryktelig lett. Det blir værre og værre hver dag og i løpet av de siste 72 timene har jeg bare sovet 3 timer totalt... I natt gikk jeg på veggen og bare gråt og gråt. Jeg er så grusomt tøtt og sliten! Vil bare få sove litt. Jeg er 40 uker på vei og hvordan skal jeg klare en fødsel når jeg så vidt orker å reise meg for å gå på do? Er så desperat etter å få sove. Orker ikke mer :(
rosami Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 Føler med deg! Alt blir slitsomt når man ikke har fått en god natts søvn. Jeg synes du skal ta en prat med jordmor eller lege.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 Uff, stakkars deg, dette er ikke noe kjekt Regner med du har forsøkt det meste, men kan jo liste opp noen forslag likevel: *passe varmt bad *varm melk (ja, æsj, men verd et forsøk?) *kamille-te eller lavendel-te (æsj det også, men hey, er man desperat så er man desperat) *avspenningsøvelser der man "tenker seg inn i" de ulike kroppsdelene og får hver del til å slappe av
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 Prøv å lytt til en lydbok? funker for meg. Prøver å koble tankene helt ut, lytter på boken, og sovner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå