Tredjemann på vei :D Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Noen med erfaring? Her blir det 2 beltestoler og en babystol. Synes det ser ut til å bli trangt:-S
Gjest Hercule Poirot Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 Med babystolen bakovervendt midt i bilen kan det gå, men det blir nok sabla trangt.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 Tror det kan bli i trangeste laget ja;-) Vi må nok bytte til en Skoda Superb når vi blir flere i denne familien :-)
Tredjemann på vei :D Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2012 Æsj da... Jaja, er ikke påvist gravid enda, så har jo uansett minst 9 mnd å finne det ut på;-)
M og Lille E Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 Vi har en BeSafe Combi x3 fremovervendt, og en maxi cosi cabriofix i bilen vår nå, og jeg kan rett og slett ikke tro at det skal kunne være plass til ett sete til....dessverre. Men, dette kan kanskje forhandler svare på?
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. oktober 2012 #6 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg hadde 3 barnestoler i min octavia 99 modell flere ganger. Men den er ikke godkjent for 3 barnestoler på sånne lister som skriver hvilke biler som har plass til 3 stoler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå