Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Hvor lang tid tror dere det tar før man ser resultater av treningen? Evnt, hvor lang tid tok det hos dere? Jeg har vært forferdelig slapp siste året, nesten ikke trent (med unntak av noen gåturer av og til), men prøver nå å ta meg sammen og har siste to ukene trent 5 dager i uken. Har også kutta ut godteri/brus og div i uka og er spent på når kroppen begynner å endre seg litt. Innbiller meg at den allerede har begynt å stramme seg opp litt, men det er sikkert bare ønsketenking Har gått ned 1 kg siste uken. Skal begynne å måle mage, lår og armer i morra.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 Du ser nok resultater ganske raskt, men det kommer også an på om du orker å opprettholde aktiviteten. Husk at hvile er halve treninga. Du sjokktrener kroppen, og det fører ofte til overbelastninger og skader hvis du ikke lar kroppen hvile mellom hver økt. Annenhver dag, med variert trening (styrke annenhver gang, kondisjon nesten hver gang) er mer enn nok for en amatør. Da får du mer ut av treninga. Kvalitetstrening er viktigst!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 Ja, jeg vet det.. Planen var å trene 3 ganger i uken, men har blitt litt voldsomt i begynnelsen Egentlig for å venne meg til å trene igjen og jeg har ikke trent så hardt hver gang.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg begynte å trene i juni. Før det hadde jeg maaaaange år uten noen trening overhodet. Begynte å trene 4-6 ganger i uken og har gjort det siden.Fikk også en del beskjeder fra andre folk som trener at jeg ikke måtte gå så hardt ut, men jeg var så gira og det var så gøy at jeg klarte ikke å la være. Nå er det blitt sånn at jeg Må få trena, hvis ikke så blir jeg trøtt og grinete. Trener da variert, alt fra bodypump, fatburner til bodybalance og pilates. Med andre ord stor forskjell i både treningformer og intensitet. Merket resultater veldig raskt,etter bare noen få uker, men ikke på vekta. Jeg er blitt mye sterker og kondisjonene er milevis bedre. Fra jeg begynte har jeg vel bare gått ned 4-5 kg, men mistet 15 cm bare rundt midjen.... Jeg spiser variert og som regel sundt, men har jeg lyst på en sjokolade, så spiser jeg en sjokolade Vil tro jeg har mistet en del fett og bygget en del muskler, derfor vekta ikke forandrer seg stort. Når jeg sier til folk som spør at jeg ikke har gått ned mer (til og med jeg kan se at det er stooooor forskjell), så nekter de å tro på meg. Jeg er i dag 174 cm høy og veier ca 69 kg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå