Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Er det noen som har opplevd dette i starten av graviditeten ? eller er det ett tegn på at mensen er på vei? Jeg er litt over ikm nå, men klarer ikke helt å slå meg til ro når mensensmertene kommer og går. Tappen kjennes ut som den er litt langt opp, men den kjennes åpen ut, så dette gjør meg også skeptisk.
ærlig talt Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 Hvor mange dager er du over ikm og pleier du ha regelmessige sykluser? Ville kjøpt inn test i morgen og testet meg tirsdag morgen.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 Hvor mange dager er du over ikm og pleier du ha regelmessige sykluser? Ville kjøpt inn test i morgen og testet meg tirsdag morgen. Jeg er 5 dager over gjennomsnitt syklusen min som er 30 dager, men syklusene mine varierer litt av og til. det siste halv året har den vært på 28 dager, og i løpet av 1 gang på 25 mnd har den vært 35 dager, og det er snart to år siden, er i dag på dag 36. Vanligvis ligger jeg å varierer mellom 28 og 31.
ærlig talt Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 Har du vært gravid før? Menssmerter kan ligne på smertene man fåt når livmoren vokser, altså man kan oppleve mensliknende smerter i begynnelsen av et svangerskap. Ta en test og oppdater
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 Har du vært gravid før? Menssmerter kan ligne på smertene man fåt når livmoren vokser, altså man kan oppleve mensliknende smerter i begynnelsen av et svangerskap. Ta en test og oppdater Ja jeg har en på 7 år . Men det er så lenge siden, og jeg var så ung og fulgte ikke med på noen av tegnene da. Er ikke mensen kommet til imorgen tidlig skal jeg kjøpe en test etter jobb. murringene er gått over igjen nå. de har kommet og gått i løpet av dagen. tenk om jeg er gravid =O Tør ikke å tro det. Og prøver å finne på allslags grunner til at mensen ikke er kommet.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #6 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg hadde det sånn da jeg ble gravid. Fikk ikke mensen men hadde murringer - de varte et par-tre måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå