juli2011spire:) Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Mistet telefon i gulvet, den ser like hel ut. Men står oppe i venstre hjørnet "sim mangler"... Har tatt sim ut og inn noen ganger, samt skrudd av og på noen ganger. Noen som veit hva jeg kan gjøre mer???
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 Aner ikke dessverre. Men virker ikke som Iphonene tåler å ramle i bakken. Etter den ramlet i bakken her så vil ikke telfonen lade :S
ønsker sårt en spire Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 hmmm.. ikke godt å si.. De gangene min har ramlet i bakken, og det står simkort mangler, så har jeg liksom bare trengt å dytte inn igjen der simkortet er, så har den virket igjen.
juli2011spire:) Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2012 Etter utallige ganger hvor jeg har tatt ut kortet så funker den igjen nå Håper du får til å lade din snart!
*Miss Flua* Skrevet 14. oktober 2012 #6 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg har gjort det samme.. Sendte den inn til rep, og fikk helt ny tlf. 2 ganger
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #7 Skrevet 14. oktober 2012 Tåler ikke iphone noen ting? De tåler akkurat like mye som en hvilken som helst annen smart phone. Dustete spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå