Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg har bestandig sagt at jeg skal aldri gifte meg, men nå etter at jeg har møtt min samboer så føler jeg meg plutselig klar og går rundt å håper på at han skal fri snart. Han har også sagt at han aldri vil gifte seg, men igår sa han plutselig at når vi hadde fått oss mer stabile jobber, jeg er student nå, kjøpt hus, bil og gjerne hytte så kunne vi begynne å planlegge å gifte oss. Betyr det at han kanskje begynner å føle seg klar da? Jeg vet ikke hvorfor jeg har begynt å tenke sånn, for jeg har aldri drømt om bryllup, kjole, ingenting. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget men er godt å få luftet det litt. Hva er egentlig fordelene med å gifte seg? og ulempene?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 Vil bare si at jeg føler det på samme måten Alltid sagt jeg ikke skal gifte meg (noe sambo også ha vert enig i) men plutselig har jeg forandret fullstendig mening. Aner egentlig ikke hvorfor... Har samboerkontrakt, gjensidig forsikring, låne står på begge... De fleste papirene iorden. Vil nok gjøre det for det romantiske
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 Bra det ikke bare er meg Er en rar følelse dette her, rar men god
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 Samme her. Det kommer snikende på med åra dette
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #6 Skrevet 14. oktober 2012 Gift deg med en fyllik! Ehm..... Hva for et svar er det??? Har du ikke noe bedre å si så kan du holde det for deg selv. Utrolig unødvendig.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #7 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg føler det også sånn. Har hele tiden vært totalt likegyldig til hele bryllupsheidundasen, men nå vil jeg gifte meg. Må bare manne meg opp og si det til min kjære først :-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #8 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg føler det også sånn. Har hele tiden vært totalt likegyldig til hele bryllupsheidundasen, men nå vil jeg gifte meg. Må bare manne meg opp og si det til min kjære først :-) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå