Gå til innhold

Dere som aldri har trent/trener...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk fødselen deres?

Og fikk dere kroppen "tilbake" etterpå?

Jeg har aldri vært noe fysisk aktiv, men har likevel vært slank med ganske flat mage. Er spent på utholdenheten min i fødselen og om jeg vil se ut som om jeg er i 7.mnd resten av livet :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært noe fysisk aktiv, men har likevel vært slank med ganske flat mage. Er spent på utholdenheten min i fødselen og om jeg vil se ut som om jeg er i 7.mnd resten av livet :P

Jeg var helt utrent før første mann, hadde en problemfri fødsel sånn sett, var en stjernekikker, så evig lang fødsel, mennopplever ikke at jeg var noe dårligere rustet eller takle set dårlig.

Spent på fødselen som kommer, jeg er tykkere nå enn jeg var, men ha tilgjengjeld trent en del det siste halvåret.

Skrevet

Var utrent og fødselen gikk easy. Nå er jeg mere trent, så vi får se neste gang.

Skrevet

Med førstemann var Jeg var utrent og fødselen tok 35 timer og jeg brukte de klærne jeg hadde brukt før jeg ble gravid da han var 6 uker gammel.

, og med andremann var jeg like utrent og fødselen tok 1t og 20min ;) og det tok litt lenger tid å gå ned denne gangen ;) men kom dit til slutt...

Skrevet

Vanskelig å si da... Hadde en helt normal fødsel(gjorde selvfølgelig drit vondt), følte meg sliten og utafor i hvertfall 6 uker etter fødsel, men vet jo ikke om det er pga hormoner eller at babyen skrek hele tiden ;) Føler selv at jeg hadde et normalt fysisk forløp i forhold til å bli mamma..

1 år etter fødsel er jeg normal igjen, lik vekt som jeg hadde før men litt mykere kan du si ;)

Har jo ingenting å sammenligne med! Har aldri trent, så vet ikke hvordan graviditet, fødsel, formen etter osv, hadde vært hvis jeg var veltrent ;)

Så skal begynne å trene nå, så kan jeg komme tilbake til deg når jeg har fått nr 2 ;)

Skrevet

Oppløftende tilbakemeldinger så langt! Takk!! Flere? :)

HI

Skrevet

Første fødsel tok 24 timer, men gikk jo for så vidt greit. Var helt ødelagt og utslitt i mange uker etterpå, men det var nok mest fordi jeg mistet mye blod. Fikk ikke kroppen tilbake nei, men jeg var nok litt rund i kantene fra før. Magen gikk aldri tilbake, selv om vekten (nesten) gjorde det. Fikk enorme pupper under ammingen, som heller ikke forsvant etterpå, de ble bare litt slappere.

Nå har jeg fått nr.2 (fortsatt utrent). Denne fødselen gikk mye lettere, ca 5 timer aktiv fødsel og grei form dagen etter. Nå er babyen 4 mnd og jeg har fortsatt stor mage og ser litt gravid ut. Og svære pupper enda. Men har fortsatt et par kg igjen av gravidvekten.

Skrevet

Jeg har aldri trent, og fikk kroppen min tilbake raskt etter begge fødselene. Med nr.1 hadde jeg en lang, men ukomplisert fødsel, med nr.2 gikk det kjemperaskt.

Skrevet

Jeg har aldri vært noe fysisk aktiv, men har likevel vært slank med ganske flat mage. Er spent på utholdenheten min i fødselen og om jeg vil se ut som om jeg er i 7.mnd resten av livet tongue.png

Jeg har aldri trent, men har alltid vært veldig slank. Begge fødslene mine har gått fort og ukomplisert. Jeg fikk tilbake figuren min nesten umiddelbart etter fødsel begge gangene, men gikk begge ganger ned mye under amming slik at jeg ble veldig tynn. Etter endt amming gikk det tilbake til "utgangspunktet".

Skrevet

Det er individuelt HI, men i utgangspunktet får du en lettere fødsel og kroppen raskere tilbake om du er trent. Bare fordeler med en sunn og sterk kropp. :)

Skrevet

Det er individuelt HI, men i utgangspunktet får du en lettere fødsel og kroppen raskere tilbake om du er trent. Bare fordeler med en sunn og sterk kropp. :)

Det er jeg fullt klar over, men det er litt seint nå, her jeg sitter på overtid..... :)

Skrevet

Det er jeg fullt klar over, men det er litt seint nå, her jeg sitter på overtid..... :)

hehe, ja. Men ikke bekymre deg. Jeg var totalt utrent og hadde noen kg for mye når jeg fødte førstemann. Det kan gå helt fint!! Det gjorde det med meg, og jeg presset ut på kun 10 minutter. Fødselen varte i 15 timer. Easy peasy ;)

Skrevet

Jeg fødte min førstefødte på 7 timer, tok på meg den gamle dongeribuksen min når jeg forlot sykehuset en uke etter.

Med nr 2, brukte jeg 9 timer på fødselen, og var tilbake i toppform etter 6 uker.

Var 24 år ved første og 31 ved andre.

Skrevet

Hurra!! Dette er oppløftende... Kanskje det er håp for meg og. Hvis nå bare krabaten kunne tenke seg å se verdens lys snart....... ;) Takk for alle erfaringer! HI

Skrevet

Fødselen gikk helt greit og kom overraskende fort inn igjen i mine trangeste bukser.

Nå er han snart 1 år å jeg veier 42 kg,så fikk vekk babyfettet :P

Skrevet

Fødselen endte i keisersnitt (men DET hadde ikke noe med at jeg var urent å gjøre) så det kan jeg ikke si noe om, MEN jeh var tilbake i de gamle klærne mine utrolig nok etter barer en uke! Så det er håp for oss utrente også!! ;) lykke til

Skrevet

jeg er ikke noe speiselt trent i det hele tatt. da jeg fikk min første var jeg kjempe gla for at jeg endlig la på meg vekt. gikk opp 15 kilo ca og veide rundt 60 da jeg fødte. kondisjonn har jeg ikke stort av. fødselen gikk greit fordi. og 1 uke etter hadde all vekten til min fortvilelse blitt borte. eneste positive var at magen som er det eneste jeg har vært fornøyd med på kroppen var like flat igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...