Gå til innhold

Henning Solberg vinterdress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med den? Tilbud på den idag til 99kr.. Satt ned fra 799 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei er ikke den peneste dressen, men nå lurte jeg på hvordan den er i bruk ;)

Skrevet

Når en dress koster 99,- sier det nok.

Skrevet

Har bestilt den, guttungen syntes den var kul.Den koster vel egentlig 799, annie over her.

Den er helt sikkert helt ok :)

Skrevet

Vi har fått den i gave til guttungen på 5. Ikke fått prøvd den ennå, men han synes den er kjempetøff, så jeg håper den duger ;)

Kommer til å bruke den som en reservedress i bhg hvertfall.

Jeg tror ikke den er på tilbud fordi den er dårlig altså ;)

Skrevet

Hadde den i fjor....ikke fornøyd overhodet!!!

Stiv, kald og trakk til seg vann.

Og som noen sier: stygg!!! Er en årsak til t den er satt ned til 99,-

Skrevet

Den er ikke pen nei, men for all del, den er RÅKUL for en gutt pÅ fem År! :)

Jeg kjøpte til min sønn og kompisene hans, og de er superkule med samme dress. Jeg har en HH-dress i tillegg, og kommer til Å ta frem den ogsÅ da Solberg-dressen ikke virker særlig varm. Den har heller ikke hette, og kan derfor være litt kald i nakken i dette vestlandsværet. Den er veldig stor i str, sÅ ikke kjøp ett nr større. Den var omtrent 5 cm lengre i armer og bein enn HH-dressen i samme str.

En helt ok reservedress, lett og god, bra vannsøyle, ikke for varm, og jeg ser pÅ den som en litt tykkere parkdress.

Skrevet

Jeg har bestilt, så får jeg bare se :) liker jeg den ikke, har jeg tapt hele 99 kr ;) blir uansett en reservedress!

Skrevet

Vi har fått den i gave, og jr elsker den selv om mor synes den er fæl.... Er ganske tynn, og tror ikke den er helt vanntett, men på en vanlig vinterdag duger den helt greit bare man har godt med klær under. Men er ikke førstevalget mitt, for å si det sånn.... Førstevalget til mange gutter på 4-5 år, da....

Skrevet

Vi har fått den i gave, og jr elsker den selv om mor synes den er fæl.... Er ganske tynn, og tror ikke den er helt vanntett, men på en vanlig vinterdag duger den helt greit bare man har godt med klær under. Men er ikke førstevalget mitt, for å si det sånn.... Førstevalget til mange gutter på 4-5 år, da....

Og har selvfølgelig en "skikkelig" dress og:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...