Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Er så heldig å være sammen med verdens snilleste som jeg er utrolig glad i. Jeg har ikke så god råd, går som regel akkurat rundt hver mnd. Han har ganske god råd og vi skal nå en tur til syden som han da betaler. Vi har vært sammen i 3 år. Fikk nå en meld fra ei som vi vanker litt sammen med (jeg har blitt kjent med henne igjennom han jeg er sammen med og ho er gift med en kompis av han) Så snill du er som spanderer på ....... Ho vet godt at det er han som betaler. Syntes det var en sårende og spydig meld å få jeg.
Magia Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 Hmm.. Skjønte ikke helt hvorfor dette var spydig? Kom meldinga til deg eller kjæresten din?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 Høres ut som en som er sjalu, mulig hun mener du utnytter hans snillhet. Mange som kan tenke slik
Blomstogbier Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 Hvis meldinga kom til deg, og hun vet at du har dårlig råd og at det er han som betaler, synes jeg det var en spydig melding. Hvis den kom til han, er det jo snilt ment
Gjest Heartbroken Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg regner med at det var du som fikk meldingen? Da hadde jeg nok ansett den som spydig, men hadde svar lett at "du har nok misforstått, det er han som spanderer på meg er ikke jeg verdens heldigste???" Misunnelse er aldri sjarmerende, og jeg anbefaler at du hever deg over det og nyter turen sammen med din kjære
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #6 Skrevet 14. oktober 2012 Meldingen kom til meg ja. Og etter å ha vært sammen i 3 år er det vel ikke så rart at ene parten blir spandert på. Jeg hadde gjort det samme hvis det hadde vært motsatt. HI
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 14. oktober 2012 #7 Skrevet 14. oktober 2012 om meldingen kom til deg ville jeg ha stusset ja... Ville ha svart som heartbroken skriver. Så lenge dere har vært sammen så lenge er det jo ikke urimelig å la seg bli påspandert en slik tur...
Blomstogbier Skrevet 14. oktober 2012 #8 Skrevet 14. oktober 2012 Klart det er helt OK å spandere på den andre parten ting og tang. Det synes jeg bare er koselig i allefall!
Countess Skrevet 14. oktober 2012 #9 Skrevet 14. oktober 2012 Hun kan ikke ha misforstått da? At hun har hørt feil av mannen sin foreksempel. Det er vel heller tvilsomt da, og mld hørtes litt spydig ut ja! Signerer heartbroken her. Hev deg over det og svar på en måte som viser at du ikke biter på sånt Jeg synes forresten ikke det har noe å si om dere har vært sammen i en mnd eller ti år. Så lenge han spanderer fordi han ønsker det og du godtar fordi du vil reise sammen med HAN ikke pga turen, så er vel alt annet likegyldig Kos deg masse på turen du, uten dårlig samvittighet. Om ikke du har muligheten til å spandere på han en tur og han har det, så er der jo bare sånn det er
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #10 Skrevet 14. oktober 2012 Kjæresten min tjener tre ganger så mye som meg. I tillegg har jeg to barn og han har ett. SIer seg jo selv at han har ganske mye mer å rutte med enn jeg har. Han liker å spandere på meg, og han sier jo selv at han skjønner at dersom vi skal få vært med på ting, reist, osv, så må han jo betale mer for det enn jeg gjør, ellers får vi jo ikke dratt noe sted. Jeg syntes det var vanskelig til å begynne med og var redd han skulle tro jeg utnyttet han, men nå har jeg slått meg til ro med at han ser at jeg faktisk bidrar med det jeg kan jeg også - mer kan jeg jo ikke gjøre
Mrs. Zoidberg Skrevet 14. oktober 2012 #11 Skrevet 14. oktober 2012 Veldig spydig ja. Hadde lurt på hva problemet hennes var. Kanskje hun er misunnelig, kanskje hennes mann aldri gjør noe for henne/aldri spanderer. Men frekt uansett. Signerer resten over her som sier hev deg over det og kos deg i syden
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #12 Skrevet 14. oktober 2012 Takk for svar Skal nyte ferien med min kjære ja
Gjest peacock Skrevet 14. oktober 2012 #14 Skrevet 14. oktober 2012 Hvorfor blander hun seg i det hele tatt? Misunnelse er stygt, tror jeg bare hadde droppet å svare - om hun konfronterer deg igjen kan du be henne passe sin egen butikk.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 14. oktober 2012 #15 Skrevet 14. oktober 2012 Misunnelseer en stygg kåpe Bare overse det HI, du kan jo ikke noe for at mannen hennes ikke gjør såfineting for henne
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #16 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg ville rett og slett regnet med at hun hadde sendt meldingen feil og at den var til mannen. Hadde ikke stusset mer over det.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #17 Skrevet 14. oktober 2012 Nei, jeg svarte ikke. Og meld var sendt til meg på fb så den var nok til meg. HI
snuppo Skrevet 14. oktober 2012 #18 Skrevet 14. oktober 2012 Er så heldig å være sammen med verdens snilleste som jeg er utrolig glad i. Jeg har ikke så god råd, går som regel akkurat rundt hver mnd. Han har ganske god råd og vi skal nå en tur til syden som han da betaler. Vi har vært sammen i 3 år. Fikk nå en meld fra ei som vi vanker litt sammen med (jeg har blitt kjent med henne igjennom han jeg er sammen med og ho er gift med en kompis av han) Så snill du er som spanderer på ....... Ho vet godt at det er han som betaler. Syntes det var en sårende og spydig meld å få jeg. har vel hu ingenting med om han spanderer
Fiemamma Skrevet 14. oktober 2012 #19 Skrevet 14. oktober 2012 Jiiiises.. Det er helt normalt å bli påspandert ting fra sin kjære! Her fikk mamma nettopp en sydentur av sin mann også, og de sitter godt i det begge to! Hadde det vært meg ville jeg ha spurt hva i helvete hun mener med det? Men jeg tenner på alle plugger av sånne idioter da, de må bare prøve å snakke nedlatende til meg.. %¤#"#¤%%
rosami Skrevet 14. oktober 2012 #20 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg ville også spurt henne hva hun mente med det...Synes det er greit at folk får svare for seg når de kommer med sånne "oppgulp"...Kanskje de lærer å tenke seg om neste gang misunnelsen tar overhånd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå