Schrødingerkatta Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Hei, Nå er det snart tid for å stille klokka og denne gangen er det tilbake...vel? Hvordan gjør dere for å slippe å stå opp i feks 5-6 tiden istedenfor vanlig tid som her er i 6-7 tiden? Kan jo ikke legge en time senere kvelden før heller, da frykter jeg overtrøtt ettåring :b Kanskje lure inn en ettermiddagslur for så å drøye legginga... Hva gjør dere?
Honningmelon Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 Legger en time seinere. Det går helt fint her.
*KlaraKu* Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 her blir det som deg. legger til en ekstra lur og krysser det som går ann å krysses for at det går smertefritt. ho er 9 mnd
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 Aldri vært noe problem heldigvis. legger til vanlig tid og står opp til vanlig tid
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 Aha, stille klokken tilbake! Da jeg leste overskriften ble jeg veldig nyskjerrig, og trodde det var snakk om en sexstilling jeg ikke hadde hørt om før * rødmer* :-D
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #6 Skrevet 14. oktober 2012 er det neste helg eller siste helgen i oktober?
Schrødingerkatta Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2012 Aha, stille klokken tilbake! Da jeg leste overskriften ble jeg veldig nyskjerrig, og trodde det var snakk om en sexstilling jeg ikke hadde hørt om før * rødmer* :-D Ha ha, konge! Ler høyt her nå )
Schrødingerkatta Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2012 er det neste helg eller siste helgen i oktober? Tror det er siste helgen...
Musemorbr / Skrevet 14. oktober 2012 #9 Skrevet 14. oktober 2012 En grei huskeregel er å alltid stille klokka mot nærmeste sommer. Altså bak, siden sommeren nå ligger bak oss.
*KlaraKu* Skrevet 14. oktober 2012 #10 Skrevet 14. oktober 2012 En grei huskeregel er å alltid stille klokka mot nærmeste sommer. Altså bak, siden sommeren nå ligger bak oss. Jeg har lært en huskeregel sånn: På høsten setter vi utemøblene TILBAKE og om våren setter vi utemøblene FREM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå