Gå til innhold

Klokkestillinga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Nå er det snart tid for å stille klokka og denne gangen er det tilbake...vel?

Hvordan gjør dere for å slippe å stå opp i feks 5-6 tiden istedenfor vanlig tid som her er i 6-7 tiden?

Kan jo ikke legge en time senere kvelden før heller, da frykter jeg overtrøtt ettåring :b

Kanskje lure inn en ettermiddagslur for så å drøye legginga...

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger en time seinere. Det går helt fint her.

Skrevet

her blir det som deg. legger til en ekstra lur og krysser det som går ann å krysses for at det går smertefritt. ho er 9 mnd

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Aldri vært noe problem heldigvis. legger til vanlig tid og står opp til vanlig tid

Skrevet

Aha, stille klokken tilbake! Da jeg leste overskriften ble jeg veldig nyskjerrig, og trodde det var snakk om en sexstilling jeg ikke hadde hørt om før * rødmer* :-D

Skrevet

er det neste helg eller siste helgen i oktober? :)

Skrevet

Aha, stille klokken tilbake! Da jeg leste overskriften ble jeg veldig nyskjerrig, og trodde det var snakk om en sexstilling jeg ikke hadde hørt om før * rødmer* :-D

Ha ha, konge! Ler høyt her nå :))

Skrevet

er det neste helg eller siste helgen i oktober? :)

Tror det er siste helgen...

Skrevet

En grei huskeregel er å alltid stille klokka mot nærmeste sommer. Altså bak, siden sommeren nå ligger bak oss. ;)

Skrevet

En grei huskeregel er å alltid stille klokka mot nærmeste sommer. Altså bak, siden sommeren nå ligger bak oss. ;)

Jeg har lært en huskeregel sånn: På høsten setter vi utemøblene TILBAKE og om våren setter vi utemøblene FREM :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...