Gå til innhold

Värt sammen i 3 mnd og er nå 2 mnd gravid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre i samme situasjon? ...Önsker å vite hvordan det går/har gått med andre i samme situasjon.

FÖrst ble vi enige om abort. (kom jo veldig overraskende på oss). Etter litt tid og symptomene meldte seg ,og drÖmmer som viste meg en jente i oppvekst fikk meg over på andre tanker...

Har barn fra fÖr,så vet jo hva som er i vente. Hode sa ta abort,men hjerte sa behold og slik blir det.

Er fortsatt i 1.trim.. og nå er den kommende pappa klar over at det er det han skal bli. Han tenker på navn osv ;)

FÖr vi fant ut at det var barn på tur hadde vi snakket om å flytte sammen. (GjÖr jo fortsatt det ;) ....men hvordan ble det for evt dere andre? bodde dere sammen,eller flyttet dere sammen?....eller bor dere hver for dere?

FÖler ting blir litt rotete for meg siden jeg flyttet fra min eks for 4 mnd siden.Ting går så fort! ....hadde planlagt å väre singel en gooood stud og jeg! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en dag av gangen, dere trenger ikke flytte sammen nå med en gang, men bruk månene og se hvordan ting går. en venninde havnet i samme sitvasjon og er i dag gift med den mannen. det som er viktig er og bli godt kjent. ingen som sier dere må bo sammen for og få barn sammen. ta d i deres tempo og gjør det du føller er riktig for deg. masse lykke til :)

Skrevet

Oi, det hørtes kjent ut!

Det samme skjedde med oss, vi vinglet litt frem og tilbake før magefølelsen ble mer og mer tydelig på at dette skulle vi gjennomføre.

I dag har vi vært sammen i over 6 år, gift i 4 og har fått et barn til :)

Man har jo aldri noen garantier og det kan gå begge veier, men følg magefølelsen er mitt råd!

Skrevet

Ta det litt med ro med tanke på barna du har fra før. Jeg ville ihvertfall gjort det;) Ingenting som tilsier at dere må flytte sammen nå, går fint an vente litt.

Skrevet

Tusen takk for stöttende ord damer. Godt å höre at det kan ende godt :)

Stresser egentlig ikke...er vel mer kjärsten som gjör det. Han kunne ikke få barn nå,for det hadde han ikke planlagt;) ...ikke hadde vi gjort noe sammen og ikke hadde han den type jobb han skulle ende opp med enda,ikke bor vi sammen osv...

Skjönner det godt. Men når det nå först er skjedd er det da bare å gjöre det beste ut av det,mener jeg. Så jeg tar det egentlig ed ro nå,for da det gikk opp for meg at jeg ikke kunne ta bort dette barnet har jeg nok tenkt igjennom det meste. Også at jeg evt kunne bli alene med dette barnet når jeg sa jeg ville beholde og han ikke.

Men en slik person var han da ikke ,så da håper jeg vi kan få det fint fremover :)

Hilsen HI

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Samme som her da, bare at ingen av oss hadde barn fra før av.. Vi flyttet sammen ca 1 mnd etter at vi oppdaget graviditeten. Men når det er barn i bildet, så kan det jo være smart å ta det litt roligere..

Vi ble sammen for 3 år (og 3 mnd) siden, Jeg ble gravid rundt 3 uker etter vi ble sammen.. Mistet i uke 21, noe som var tungt for oss begge, men etter 6 mnd, så var jeg planlagt gravid igjen, nå sitter vi her med en sønn på snart 20 mnd og ei datter på 7 mnd :)

Eneste råd fra meg: Ta den tiden dere trenger, ikke gjør noe brå vurderinger.. Ta en dag av gangen og pust med magen ;)

Lykke til!

Skrevet

Er så godt å lese at det ikke er bare meg i denne verden dette skjer med ;))

Trist at dere mistet. Men godt å lese at det ble dere og at dere nå har 2 undre :D

Jeg tar rådet om å bruke tiden! Takk :))

Hilsen HI

Skrevet

Samme skjedde meg og samboeren for 7 år siden, vi valgte å beholde, flyttet sammen etter 6 måneder. Idag er vi fortsatt sammen og venter nr4 på nyåret :-)

Skrevet

Så bra Macheriè :D Skal fortsette med å jekke ned kjärsten ;)

Ting går sin gang uansett .... :)

Takk for at du skrev! :)

Hilsen HI

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi ble gravide 3 mnd etter vi ble sammen, og valgte å beholde. Flyttet sammen når jeg var 3 mnd på vei, men følte at vi kjente hverandre godt likevel. Har vært sammen i 6 år og vært gift i 2 :)

Lykke til!

Skrevet

Hei. var ikke i akkurat samme situasjon men flyttet sammen med typen etter bare 1 mnd sammen og ble gravid etter 1,5 år. tok sin tid her hehe..

Men vi er fortsatt sammen. vært sammen 10 år.

ting går som regel fint hvis man gir dte litt tid og ikke stresser. bare ta tiden til hjelp så ordner alt seg :):)

lykke til :):)

Skrevet

Jeg ble gravid etter 1 mnd og vi var sammen i litt over et år. Han bor ikke her vi bor, så jeg er nå aleneforsørger for min datter på 3 år.

Å beholde barnet er den beste avgjørelsen jeg noen gang har tatt! :)

Det er ikke alltid man klarer å holde sammen når man såvidt kjenner hverandre og det plutselig blir så alvorlig, men hadde jeg hatt de riktige følelsene for han så kunne vi nok klart det.. :)

Jeg ville ventet litt me å flytte sammen.. Du er ikke så langt på vei ennå, så kanskje dere skal prøve å nyte å bare være kjærester som virkelig blir kjent med hverandre før alvoret kommer :)

Uansett, gratulere og lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...