Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva som er normalt...

Hvor ofte- og hva gjør dere i hvert rom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 gang i uka alle rom :) Men støvsuger hver dag, har katt og blir mye hår og dritt han drar med inn

Skrevet

i rykk å napp her ettersom tiden lar det gjøres også klat orken ... ;) ikke hysterisk ofte e ofte noktil at det se nogenlunde ut her .. me må si at av å til legger støvet seg mn så ekstra godt ettr å ha tat det dada ;)

Skrevet

i rykk å napp her ettersom tiden lar det gjøres også klat orken ... ;) ikke hysterisk ofte e ofte noktil at det se nogenlunde ut her .. me må si at av å til legger støvet seg mn så ekstra godt ettr å ha tat det dada ;)

haff hva skjedde halvparten av bokstaven og mellom rommene mangler.....

:/

Skrevet

Har vaskehjelp hver 14.dag, hun vasker ned skikkelig, hele huset.

Mellom hver gang hun er her tar jeg over badet, mopper gulvene, støvsuger osv ved behov. Gjør litt husarbeid hver dag og har det jevnt over rent og ryddig, orker ikke skippertak. Vasker f.eks over doen når ungene dusjer, mopper over gulvet mens poteten koker osv. Setter ikke av en dag til husarbeid men bruker 10 min nå og 5 min da, så har vi det greit hele tiden.

Skrevet

Litt rykk og napp her, men tar alle rom 1 gang annenhver uke. Støvsuger i stue og gang litt oftere og tar også badet litt oftere. Har ikke støv på hjernen, for å si det sånn :P

Skrevet

1 gang i uken, alle rom. Vasker ikke gulvene hver uke da. Skal sies at vi bor i en 55 m2 leilighet (ingen barn).

Gjest Vicky Pollard
Skrevet (endret)

Støvsuger ca hver kveld, vasker over hovedetg. 2-3g. I uka. Støvsuger soverom og loftstue en g i uka ca, av og til skjeldnere- lite brukt. Vaskehjelp kommer hver 14 dag, tar loftet en g. i mnd.

Ikke skippertaksmenneske jeg heller. Dyktig på overflaterydding, det er værre med skap og skuffer ;)

Servant og do pusses av i farta når jeg likevel er på badet :)

Endret av Vicky Pollard
Skrevet

koster gulvet etter at lillemor har spist etter hvert måltid,

også koster jeg doen et par ganger hver dag, for der har vi en kattedo innpå og det blir litt sand.

Ellers så vasker jeg alle gulvene i leiligheten 1 gang i uken,

og tørker støv hver 3 dag ca,

vasker bordene i leiligheten hver dag.

Skrevet

Vaskehjelp 1 gang i uka (støvsuging av møbler og gulv, gulvvask, støvtørk, kjøkken og bad). Støvsuger og går over vask og toalett 1 gang i mellom der. Holder akkurat hybelkaninene fra kattene i sjakk..

Skrevet

Lite såpeslitasje hjå oss må eg innrømme. Kanskje kvar veke, ofte sjeldnare. Spørs kor mykje vi er heime.

Skrevet

Folkehjelp hver 14 dag. Støvsuger kanskje en gang i mellom:)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Gjør husarbeid hver dag, alt etter hva som trengs (vel, hva jeg mener at trengs da...hehe) Har fortsatt noe "støv på hjernen"/tvangstanker rundt dette, men er nok så normalt nå da, i forhold til før ;)

Skrevet

Hele huset på en gang, med tak, vegger, inni skuffer og skap, bak kjøleskap osv gjør vi en gang i året. gulvene og vanlig støvtørking tar vi stort sett hver andre uke.

Ellers støvsuger vi, tørker over benker, vasker do osv når det er behov innimellom.

Skrevet

Vasker hver fredag. Gulvene tar jeg annenhver uke, men badet må taes hver uke.

Skrevet

Vaskedama kommer hver fjortende dag. Støvsuger, tar doene og støvsuger litt ved behov.

Gjest April barn <3
Skrevet

Jeg støvsuger annenhver dag, vasker badet to gang i uka og vasker resten en gang i uka.

Skrevet

Vaskehjelp hver tirsdag. Hun vasker hele huset. Så støvsuger jeg hovedrommene på fredag. Tørker bord og benker underveis selvsagt.

Skrevet

Vasker gulvene og støvsuger hver dag.Tørker støv hver dag.Vasker doen 2 ganger om dagen.Har det rent og fint i huset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...