Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Evt. hvorfor..? reiser med et barn på 10 år...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 KOmmer an på hva du ønsker deg og hva dere skal gjøre. Deler av Tenerife (Nord) er litt mindre turistifisert enn Gran Canaria og sydsien av Tenerife og personlig synes jeg det er litt hyggeligere og mindre stress samt at man opplever noe litt mer genuint enn bare andre turister fra Skandinavia og Nord Europa.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 Takk for svar... Jeg ønsker meg til et sted uten for mye støy og fyll... Og noe aktiviteter for barn, enten på hotellet - i nærheten - eller helst begge deler .-) Vi liker å være mer på stranden enn i bassenget, vi liker å rusle i byen for å se/shoppe... Vi liker parker/sight-seeing/kultur...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 Da ville jeg styrt unna Playa Del Ingles på Gran Canaria og Las America på Tenerife i alle fall. Puerto De Mogan på Gran Canaria har jeg hørt mye fint om og kunne tenkt meg det selv. Det er en liten plass så jeg tror ikke shppingmulighetene er de helt store. Ellers ville jeg sjekket ut Puerto de la Cruz på Tenerife. Det er jo en liten by med det tilbudet en by har av kultur og aktiviteter. Der er det fint å shoppe, tusle rundt og koselig havnepromenadde. Fine parkområder man kan ha piknik. Stranden er helt grei og er ikke tettpakket med fulle nordmenn. Det er ikke så langt til en stor dyrepark og en fornøyelsespark som nok vil passe 10 åringen. Været kan være litt mer ustabilt der Nord, men med mer å se og oppleve så er det ikke problematisk med en overskyet dag eller 2. Den fineste stranden på disse øyene tror jeg man finner i Las Palomas, det er jo ofte sorte lavastrender rundt om kring og de er ikke alltid det vi forbinder med en vakker strand. Håper du finner det du leter etter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå