Snuppi06 Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Og ble nærmest plassert på barnebordet. Min mann er en av brudgommens beste venner, men vi ble plassert på bordet ved siden av de små barna & sammen med en del under 18 (kusiner, nevøer..) Vi verken så eller hørte noen ting. Ble så utrolig skuffet!!! Vi har liksom lagt så mye arbeid i dette bryllupet, gledet oss & hjulpet til & vært "stjernegjester" hele helgen. Er dette signaler fra brudeparet eller er jeg oversensitiv? merker jeg har veldig lyst å ta det opp med dem, bør jeg? Kan jo også legge til at vi er i utlandet & har totalt brukt godt over 20000 kroner på å delta. Vi giftet oss for 1 år siden, og jeg husker godt hvor vanskelig bordplassering kan være, men jeg husker like godt hvor viktig det var å ha gode venner nærme/ at de skulle komme på gøyale bord... Vær så snill å gi meg råd, jeg er helt på gråten
Snuppi06 Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter #2 Skrevet 14. oktober 2012 Anyone? Vi kommer til å møte brudeparet snart, så jeg er veldig keen på noen innspill..
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 Det er jo fint lite å gjøre med det nå? Jeg ville ha latt det ligge med mindre dere får et direkte spørsmål om hva dere mener om bordplasseringen...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg hadde bare spurt hvorfor dere var plassert på et bord med bare unger/ungdomer. Det er jo unektelig litt rart å plassere ett voksent par der. Kanskje det rett og slett ikke gikk opp. Uansett bedre å høre hva grunnen er, enn å ergre seg i stillhet.
Serepta Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 Du kan ihvertfall ikke klage når du møter brudeparet... La det fare.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 14. oktober 2012 #6 Skrevet 14. oktober 2012 Det er vel bare å spørre dem. Eller om de lurer på hva dere syns om bryllupet så er det bare å si at det var litt teit at dere havnet så langt unna fordi dere ikke fikk med dere noe. Uansett, jeg tror nok at jeg ikke hadde sagt noe som helst..er det verdt vennskapet?
Dini Skrevet 14. oktober 2012 #7 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg hadde aldri giddet å bruke 20.000 kr for å delta i en venn sitt bryllup. Beklager, men det hadde jeg ikke. Men hadde jeg gjort det og blitt plassert ved barnebordet hadde jeg sørget for å hvertfall fått med meg noe av det som ble sagt, så jeg hadde flyttet meg nærmere uansett.
Snuppi06 Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2012 Ja, taushet er vel gull. Jeg bare er så innmari skuffet og lei meg. Betyr vi liksom ikke mer for dem, er litt følelsen jeg sitter med. Og så blir mann barnslig & sammenligner bordet vårt med mer "partybord" av perifere venner. Vi var ca 100 gjester & totalt 14 bord.. Nei, visst de spør, så vil jeg kommentere på at vi ikke fikk med oss så mye & at det var leit. Ellers så et det på med smilet & godt humør. Men det blir muligens en stund til vi inviterer de hjem til oss.
Hybelkanina Skrevet 14. oktober 2012 #9 Skrevet 14. oktober 2012 Skjønner at det var litt kjedelig å havne på "feil" bord, men hva skal du oppnå ved å ta det opp med dem nå, bortsett fra å skape sur stemning? La det ligge, du får ikke endret på det uansett. Hvis dere hverken så eller hørte noe fordi dere satt der dere gjorde må det jo ha vært noe galt med selve lokalet da.
Gjest Trulte med to små Skrevet 14. oktober 2012 #10 Skrevet 14. oktober 2012 Dette skjønner jeg at kan føles veldig skuffende for dere! Og det å betale 20.000 kr for å være med i bryllupet hadde aldri vi hatt råd til, men hadde det vært veldig nære venner så hadde jeg jo gjort mye for å få det til. Jeg syns du godt kan nevne det om det blir spurt om hvordan dere syns bryllupet var. Det er jo ingenting å gjøre med det nå, men alikevel...
Mrs Smith Skrevet 14. oktober 2012 #11 Skrevet 14. oktober 2012 Klart du spør! Dere er jo nære venner? Det hadde jeg iallefall jeg gjort. Hadde blitt skikkelig fornærmet hvis jeg ble plassert på 'barnebordet' , det burde de ha klart å unngå (og ja er gift selv;) Si det på en pen måte
magica fra tryll Skrevet 14. oktober 2012 #12 Skrevet 14. oktober 2012 Bedre å være ærlig enn å gå og furte, og snakke om det alle andre steder....
Snuppi06 Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter #13 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg skal prøve å ikke kommentere det i dag, det er jo tross alt deres helg. Men jeg kjenner meg selv såpass godt, at jeg klarer nok ikke å legge lokk på det. Jeg kan bare ikke fatte og begripe hva de har tenkt på!! Jeg hadde aldri, aldri i verden plassert de sånn. I bryllupet vårt satt de på "hovedbordet" for venner. Vi er så nære venner, at de dobbeltsjekket datoen med oss før de spikret datoen. Men hva i alle dager skjedde?? Å- jeg er så forbanna irritert nå!! Unnskyld uttrykket... Men som vi har gledet oss. Kjøpt ny kjole, koster på oss delux rom, jeg var tom å fikset både negler & hår i går... Fordi dette var en spesiell dag for oss også! For ikke å snakke om utdrikningslagene. Jeg, som ikke er brudens nærmeste venninne, hadde hele gjengen på lunsj hos meg, kastet ut mann & 3 barn. Og det var forlover & resten av jentene sååååå takknemlig for. Fader asså, jeg blir bare mer og mer sur kjenner jeg nå.
Snuppi06 Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter #14 Skrevet 14. oktober 2012 Når jeg tenker meg om, så furtet jeg & kommenterte dette til andre venner i går. Ble litt mye champis... Nei, jeg må ta det opp i løpet av dagen. Så det hvertfall ikke kommer fra andre.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #15 Skrevet 14. oktober 2012 Hvis du har sagt det til andre også, så er det nok best å ta det opp. Men vær forsiktig hvordan du ordlegger deg. Si noe a la at du i går var skuffet over at du ikke fikk med deg så mye av bryllupet som du ønsket, og at med litt mye champis så kan du ha gitt uttrykk for det til andre. Si at skuffelsen din er fordi du ser på dere som så gode venner at du synes det er trist at du ikke fikk med deg så mye som du burde ha fått med deg av noe som var så viktig for dem. Men ha også i bakhodet at det kan ha skjedd ting som du ikke vet om. Siden bryllupet foregikk i utlandet så kan det være kulturforskjeller du ikke vet om som har gjort at det har blitt som det har blitt. Det kan være en eller annen som ikke har visst hvor nære venner dere faktisk er som har flyttet litt om på bordplasseringen. Poenget er vel at det kan være at brudeparet faktisk likte dette like lite som dere gjorde, kanskje de ikke en gang visste om det før de så det selv, men at de der og da ikke akkurat kunne begynne å lage en scene og gjøre om på bordplasseringen. Så vær veldig forsiktig i måten du tar dette opp. Lykke til
Rediken Skrevet 14. oktober 2012 #16 Skrevet 14. oktober 2012 Er det lov å spørre hvilke type bryllup dette var?? (av ren nyskjerrighet..!) Viss hver av gjestene har betalt 20.000,- (!) hver og dere var 100 stykk blir det et bryllup til 2 mill i utgifter betalt av gjestene...:-O
Gjest Heartbroken Skrevet 14. oktober 2012 #17 Skrevet 14. oktober 2012 Unnskyld meg, men du snakker som om det er DIN store dag som har blitt ødelagt? Klart at det er kjipt å få en dårlig plass, men at du har stelt neglene dine og kjøpt ny kjole har vel lite med saken å gjøre? Jeg skjønner skuffelsen, men syns det blir helt feil å si noe nå. Hva godt skal det gjøre? Det kan ikke gjøres om igjen, og det eneste du oppnår er at brudeparet blir lei seg og at det legger en demper på deres glede over dagen. Om det blir snakk om det, kan du nevne at dere var overrasket over de dårlige plassene, men ellers er dette faktisk hverken din eller mannen din sin dag.
Cmyk Skrevet 14. oktober 2012 #18 Skrevet 14. oktober 2012 Unnskyld meg, men du snakker som om det er DIN store dag som har blitt ødelagt? Klart at det er kjipt å få en dårlig plass, men at du har stelt neglene dine og kjøpt ny kjole har vel lite med saken å gjøre? Jeg skjønner skuffelsen, men syns det blir helt feil å si noe nå. Hva godt skal det gjøre? Det kan ikke gjøres om igjen, og det eneste du oppnår er at brudeparet blir lei seg og at det legger en demper på deres glede over dagen. Om det blir snakk om det, kan du nevne at dere var overrasket over de dårlige plassene, men ellers er dette faktisk hverken din eller mannen din sin dag. Signerer
Rediken Skrevet 14. oktober 2012 #19 Skrevet 14. oktober 2012 Er det lov å spørre hvilke type bryllup dette var?? (av ren nyskjerrighet..!) Viss hver av gjestene har betalt 20.000,- (!) hver og dere var 100 stykk blir det et bryllup til 2 mill i utgifter betalt av gjestene...:-O Sorry, såg ikke før nå at derre var utenlands...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå