Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg sitter hundevakt for et utrolig søtt og vakkert lite vesen, som har vært her siden i går. Men fyttihelvete som det lille dyret produserer kjemiske avgasser! Hvordan kan noe som er så søtt produserer slike promper? Er dette normalt? I natt våkna jeg av noe, som uten overdrivelse, kam kalles dårlig lukt. Tror dette er første gang jeg har opplevd å bli vekket av en fjert:)
Pesta Skrevet 14. oktober 2012 #2 Skrevet 14. oktober 2012 Haha Kanskje den får feil fôr, eller bare rett og slett er litt dårlig i magen Lukter ikke godt av "hundefjert" nei, det kan jeg skrive under på!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 Det fins vel knapt noe som lukter dårligere enn avgassene fra bikkjer...Gassangrep kaller vi det her i huset, og egentlig burde man hatt gassmaske; fy flate for en stank...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 Med rett for trenger du aldri kjenne noe, vi har spesialfor til hunden pga mageproblemer tidligere og får perfekte plukk-opp-i-posen-bæsjer og aldri en fjert (unntatt da han spiste noe råttent han fant...)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 Gassangrep er kanskje riktig ord, merker jeg er litt sjokkert her.. Kanskje er foret feil, eller så har hun fått i seg et eller annet møk da vi var i skauen i går. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå