Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 KAn dere i så fall svare på om faktisk ALLE som ennå ikke har fått skatteoppgjør får det på onsdag?
Gjest sug lut Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 Let, og du skal finne: ikke onsdag, men FREDAG skal alt være ute. Så da er det jo bare å se om man skal bruke julelønna på å betale restskatt eller bruke det man får igjen på noe morsomt... http://www.dagbladet.no/2012/10/14/nyheter/politikk/okonomi/23864422/
Dini Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 Let, og du skal finne: ikke onsdag, men FREDAG skal alt være ute. Så da er det jo bare å se om man skal bruke julelønna på å betale restskatt eller bruke det man får igjen på noe morsomt... http://www.dagbladet...onomi/23864422/ Men du Luten, det står jo tirsdag 17.oktober der også Bare den 19 skal alle listene være ute. Men ja, dette gleder jeg meg til !
Gjest sug lut Skrevet 14. oktober 2012 #7 Skrevet 14. oktober 2012 Ah, jeg så bare datoen i ingressen, men ja, det er skattelistene, ja, alt annet på onsdag. Hjælp - hjælp - hjælp. Hvis noen har fått det for seg at alt jeg har tenkt, skrevet, regna og gjort er noe tull på grunn av noe jeg ikke har tenkt på blir det ei smal jul... minn meg på aldri å ha store endringer igjen.
Dini Skrevet 14. oktober 2012 #8 Skrevet 14. oktober 2012 Ah, jeg så bare datoen i ingressen, men ja, det er skattelistene, ja, alt annet på onsdag. Hjælp - hjælp - hjælp. Hvis noen har fått det for seg at alt jeg har tenkt, skrevet, regna og gjort er noe tull på grunn av noe jeg ikke har tenkt på blir det ei smal jul... minn meg på aldri å ha store endringer igjen. Jeg hadde ikke en eneste endring, men ting tar tydeligvis tid.. Mulig fordi vi kjøpte hus i fjor.. æsj.. Håper jeg får det jeg syns det stod i ligningen. Så er jeg kvitt en stor regning
Gjest sug lut Skrevet 14. oktober 2012 #9 Skrevet 14. oktober 2012 Nettopp - hvis jeg får det ligningen sa PLUSS det jeg la til som den ikke sa PLUSS det jeg rette opp fordi den sa feil - ja, da skal jeg fikse gangen og alt, men hvis ikke det slår til kan man jo ikke bare tenke at "velvel, gangen kan vente", for da går man neppe i null - neida, da skal man antakelig ut med et helvetes beløp bare fordi det ville vært så jævla typisk.
Dini Skrevet 14. oktober 2012 #10 Skrevet 14. oktober 2012 Nettopp - hvis jeg får det ligningen sa PLUSS det jeg la til som den ikke sa PLUSS det jeg rette opp fordi den sa feil - ja, da skal jeg fikse gangen og alt, men hvis ikke det slår til kan man jo ikke bare tenke at "velvel, gangen kan vente", for da går man neppe i null - neida, da skal man antakelig ut med et helvetes beløp bare fordi det ville vært så jævla typisk. Hadde ikke gjort noe om de plussa på litt i tillegg til beløpet. Er jo mini sin første jul, så må jo gjøre litt stas på jula da Men som du sier, mye vil ha mer så hadde ikke blitt forundret om de tok bort tilgodebeløpet mitt, tvangsbeslagla septemberlønna mi og de nye blå joggeskoa mine..
Gjest sug lut Skrevet 14. oktober 2012 #11 Skrevet 14. oktober 2012 Nettopp - hvis jeg får det ligningen sa PLUSS det jeg la til som den ikke sa PLUSS det jeg rette opp fordi den sa feil - ja, da skal jeg fikse gangen og alt, men hvis ikke det slår til kan man jo ikke bare tenke at "velvel, gangen kan vente", for da går man neppe i null - neida, da skal man antakelig ut med et helvetes beløp bare fordi det ville vært så jævla typisk. Hadde ikke gjort noe om de plussa på litt i tillegg til beløpet. Er jo mini sin første jul, så må jo gjøre litt stas på jula da Men som du sier, mye vil ha mer så hadde ikke blitt forundret om de tok bort tilgodebeløpet mitt, tvangsbeslagla septemberlønna mi og de nye blå joggeskoa mine.. Hvis jeg får igjen skal jeg drikke meg full og danse på bordet.
Gjest sug lut Skrevet 16. oktober 2012 #12 Skrevet 16. oktober 2012 OOOOH, YESSSSSS BEIBI - JUHU!!!! (Fritt oversatt: skatteoppgjøret til oss treigeste er nå ute på Altinn.)
det er berre mordi Skrevet 16. oktober 2012 #13 Skrevet 16. oktober 2012 OOOOH, YESSSSSS BEIBI - JUHU!!!! (Fritt oversatt: skatteoppgjøret til oss treigeste er nå ute på Altinn.) Kjenner jeg er litt gira på at du leiter opp webkameraet, drikker deg snydens og danser på bordet:)
Gjest sug lut Skrevet 16. oktober 2012 #14 Skrevet 16. oktober 2012 OOOOH, YESSSSSS BEIBI - JUHU!!!! (Fritt oversatt: skatteoppgjøret til oss treigeste er nå ute på Altinn.) Kjenner jeg er litt gira på at du leiter opp webkameraet, drikker deg snydens og danser på bordet:) Watch this space.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #15 Skrevet 16. oktober 2012 75 550 kr kommer snaaart, de er etterlengta jaaaa
det er berre mordi Skrevet 16. oktober 2012 #16 Skrevet 16. oktober 2012 OOOOH, YESSSSSS BEIBI - JUHU!!!! (Fritt oversatt: skatteoppgjøret til oss treigeste er nå ute på Altinn.) Kjenner jeg er litt gira på at du leiter opp webkameraet, drikker deg snydens og danser på bordet:) Watch this space. Kanskje en idè å legge det til neste tirsdag, 21.40. Kurrant sendetid.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 16. oktober 2012 #17 Skrevet 16. oktober 2012 Nettopp - hvis jeg får det ligningen sa PLUSS det jeg la til som den ikke sa PLUSS det jeg rette opp fordi den sa feil - ja, da skal jeg fikse gangen og alt, men hvis ikke det slår til kan man jo ikke bare tenke at "velvel, gangen kan vente", for da går man neppe i null - neida, da skal man antakelig ut med et helvetes beløp bare fordi det ville vært så jævla typisk. Hadde ikke gjort noe om de plussa på litt i tillegg til beløpet. Er jo mini sin første jul, så må jo gjøre litt stas på jula da Men som du sier, mye vil ha mer så hadde ikke blitt forundret om de tok bort tilgodebeløpet mitt, tvangsbeslagla septemberlønna mi og de nye blå joggeskoa mine.. Hvis jeg får igjen skal jeg drikke meg full og danse på bordet. Trist å måtte ha en unnskyldning for å gjøre det...
Dini Skrevet 17. oktober 2012 #18 Skrevet 17. oktober 2012 Ah, endelig! Begynte å tro det var noe galt med heile skiten :/ =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå