Gå til innhold

Ok, dette er sært. Mann med bamse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min vil ha bamsen sin. Vi besøkte besteforeldre i sommer, og da tok gutten vår med den gamle bamsen til mannen min, som han hadde hatt da han var liten. En liten og ikke så veldig pen bamse. Denne har gutten siden drevet og lagt inn i senga ti oss, fordi "det er bamsen til pappa".

Har ikke tenkt noe særlig over det. Men da vi skulle legge oss i går, somla mannen min noe veldig. Gikk rundt og lette etter noe. Visste seg at han lette etter bamsen. Først da han omsider hadde funnet den bak senga, kom han og la seg. Da jeg våknet lå han og holdt på denne bamsen i søvne.

Det gjør jo ikke noe, men jeg synes det er litt sært. Hvordan ville du ha reagert?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Det synes jeg bare høres hyggelig ut, så lenge bamsen ikke er del av andre ekteskapelige aktiviteter må han da få ha teddy.

Skrevet

Det var då litt søtt. Hadde vel reagert om han klamra seg til bamsen kvar natt, eller ville ha den med når han skulle overnatte andre stader ;)

Skrevet

Det syns jeg var sært, men så er jeg ganske konservativ hva mannsrollen angår :P

Skrevet

Syns det er koselig. Alle bør ha en Thunder Buddy

Skrevet

Mannen min vil ha bamsen sin. Vi besøkte besteforeldre i sommer, og da tok gutten vår med den gamle bamsen til mannen min, som han hadde hatt da han var liten. En liten og ikke så veldig pen bamse. Denne har gutten siden drevet og lagt inn i senga ti oss, fordi "det er bamsen til pappa".

Har ikke tenkt noe særlig over det. Men da vi skulle legge oss i går, somla mannen min noe veldig. Gikk rundt og lette etter noe. Visste seg at han lette etter bamsen. Først da han omsider hadde funnet den bak senga, kom han og la seg. Da jeg våknet lå han og holdt på denne bamsen i søvne.

Det gjør jo ikke noe, men jeg synes det er litt sært. Hvordan ville du ha reagert?

Hehe. Først tenkte jeg "ååå, så søtt". Men så tenkte jeg at jeg ville jo ikke ha likt det i det hele tatt om det var min mann. Tror kanskje dere som synes det er søtt og koselig, bare synes det når det er noen andre, og dere selv ikke er berørt.

Skrevet

Hehehe, spesieeeeeelt!

Skrevet

Sært? Ja, litt.. Problematisk på noko måte? Egentlig ikkje..

Men eg oppfordrar ikkje gubben til å skaffe teddy, akkurat. Det får vere nok at han kosar med "pels"teppet i søvne når han sovnar på sofaen ;)

Skrevet

Hahaha!

Fy faen!!!!!!!!! Kast ham på hue og ræva ut!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hehe nå så jeg for meg en mann som kryper rundt ved senga i trusa og leter.

Også sover han med en brun teddybjørn tett inntil seg ;)

Søtt :)

Skrevet

Hihi må le. Hadde dødd av latter om det var mannen min. Beklager altså !! Ja sært mao

Skrevet

Haha, jeg hadde mobbet ham hvis det var min mann. Men det var jo søtt da. Kan ikke nekte ham det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...