Gå til innhold

Hva skal vi betale barnevakten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kjekk ung gutt på 16 passet våre 3 barn i går kveld. Han kom når alle hadde lagt seg, fikk chips, snop og brus, og vi hadde pizza hvis han ville ha.jeg var 2 minutter unna, så avtalen var at han skulle ringe med en gang en av de våkna. Han satt der fra 21 til 24. Så hva syns dere han skal få?(selv om han Insistere på at han ikke ville ha noe:P)

Dette skjedde veldig spontant og vi har nesten aldri kontanter i huset, derfor har vi ikke betalt enda! Og vi har aldri hatt barnevakt som ikke er besteforeldre så har virkelig ikke peiling:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

200 / 250. Det er en grei, skattefri, timelønn

Skrevet

Så 600 for 3 timer.. Mannen trodde en hundrings skulle være nok, Hehe;)

Skrevet

600 kr er helt ekstremt mye for 3 timer! Da jeg var like gammel, for ni år siden fikk jeg 50 kr timen. Kanskje 100 kr timen er passe? Ungene sov jo hele tiden og han hadde mye å forsyne seg med av godter =)

Skrevet

Nei, jeg mener 200 / 250 for alle 3 timene. 200 / 250 fordelt på 3 timer gir en grei, skattefri, timesbetaling.

Beklager at jeg uttrykte meg noe klønete :)

Skrevet

Nei, jeg mener 200 / 250 for alle 3 timene. 200 / 250 fordelt på 3 timer gir en grei, skattefri, timesbetaling.

Beklager at jeg uttrykte meg noe klønete :)

Hahaha trodde du mente 200 i timen! Syns det var mye, men at det kanskje var vanlig? Tror jeg har landa på 300 kr! :-)

Skrevet

Beklager at jeg uttrykte meg noe klønete smile.png

Hahaha trodde du mente 200 i timen! Syns det var mye, men at det kanskje var vanlig? Tror jeg har landa på 300 kr! :-)

Jeg syntes 300 er for mye... Ville ikke gitt mere enn 200. :) Han hadde godteri, tv og pizza. Det var jo ikke mange timene han satt barnevakt heller. 200 kr holder ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg betaler kusinene mine 200 kr når de er her. Da passer de fra rundt kl 18 og til vi er stått opp dagen etter.

Skrevet

Jeg pleier å betale barnevakten 100 kr/t. Hun er 17 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...